Reply on: petert #53915:
Tak po prvé, koľko dosiahne, nie je podstatné, podstatné je, na čo je schválená.Po druhé, "LOKO - krisa 151" ZSSK nevlastní, ani Marfa ani Calatori. A aj keby vlastnili, tak za Púchovom v smere do Bratislavy sú také návesti, že Pripravte sa na stiahnutie zberača, Stiahnite zberač a Trakčná sústava 25 kV/50 Hz. A exúperimentálne pokusy hovoria, že ani pretretie na modro nepomáha, stále na tom LOKO - krisa 151 nechce jazdiť.
Po tretie, ja viem, že ES499.0 je na 160. Aj ufo to určite vie. Ale súdruh generálny matej Matej to tvrdošijne popiera.
Martin Fundárek
ŽSR možno nie, zato to bol ich predchodca ČSD, kto "prezieravo" zrušil Nivy a celé prepojenie Filiálka-Petržalka. Potom nasledovalo degradovanie filálky z bývalej ŽST na nákladisko s odstavnými koľajami.
A budovy VÚB či Sporiteľne vyrástli na pozemkoch, ktoré kedysi nepochybne patrili železnici.
Teraz chcú naprávať, čo pred 30-timi rokmi po... Lenže sa mi zdá, že po odklepnutí výstavby povyše VÚBky je to už s krížikom po funuse.