Volna sutaz na uzemi BA by bola maximalne vhodna... Lenze by sme si opat na seba usili budu. Urcite by sa nasli mnohi, ktori by v momente kupili 20 busov. A verim, ze mnohe leasingovky by to rovnako podporili. A uz davno by som to tak urobil, pretoze sa v tom meste existovat neda.
Spravili by sme si ale z mestskej dopravy nebyvaly biznis s vplyvom zaujmovych skupin na ceny atd.
Na konci dna je jedno ci mafianov podporujeme nepriamo, polopriamo, obklukov ci akokolvek.
Mozno by sa k tomu dostal aj niekto slusny.
Ako by ste ale vsetci selektovali linky ?
Myslim, ze je kazdemu jasne, ze prva by do rany prisla Petrzalka.
To nelukrativne, ako su spoje do Ketelca ci koniec Race by zostalo DP ?
A to vedie kam ?
Spravili by sme si ale z mestskej dopravy nebyvaly biznis s vplyvom zaujmovych skupin na ceny atd.
Na konci dna je jedno ci mafianov podporujeme nepriamo, polopriamo, obklukov ci akokolvek.
Mozno by sa k tomu dostal aj niekto slusny.
Ako by ste ale vsetci selektovali linky ?
Myslim, ze je kazdemu jasne, ze prva by do rany prisla Petrzalka.
To nelukrativne, ako su spoje do Ketelca ci koniec Race by zostalo DP ?
A to vedie kam ?
Papyr
2. Nikto nepovedal, ze sukromnik bude mat Vrakosy B732, ake ma aj DPB? Co ked bude mat napriklad Karosy B952 alebo Citelisy alebo Solarisy alebo Citara alebo Sory... atd? Konkretne napriklad Martin Uher, jeden zo sukromnych dopravcov v PID ma okrem ineho patnastmetrove Citaro.
3. Preco by na kazdej linke mali premavat dve firmy? Na jednej linke jedna firma. Na inej linke ina firma. Podstatne je, ze ak to bude integrovane, cestujuci to po tarifnej stranke nepozna.
Ty si si dopredu vyfantaziroval dopravcu s troma hnilymi Vrakosami na dvore, ktore budu jazdit spolocnu linku s DPB, a na zaklade tejto vyfantazirovanej obludnosti si zavrhol integrovanu dopravu ako taku. Nehnevaj sa, ale to je, akoby som tvrdil, ze zenit sa je nezmysel, lebo urcite moja zenska bude skareda, hlupa a hystericka. A nedal by som si vysvetlit, ze si mozem najst aj peknu, mudru a rozumnu.