co ste tu pisali o tych KT8D5 - oojsmrnych serbloch, tak jednosmerna verzia s oznacenim KT8B5 existovala, ale iba na papieri. Mala asymerticky usporiadané okná a dvere (podobne ako pri T3, KT8D5 uz ma symetricky usporiadane dvere, aby vzdy na oboch stranach boli proti sebe).
Dalej mam originalne CKD materialy vozidla KT8A5 - Nieco ako KT8D5, ale ma to rozmery vozidiel T6A5, teda dvzidalenost otocnych capov 6700mm, zalomenie skrine na krajoch, podvozky to ma tak isto vyriesene ako pri KT8D5, ale co som to cital, tak tam bol spomenuty iba rozchod 1435 (+rusky siroky). Ale najvacsi gol na tom bol, ze menicovu skrinu, ktora je v T6A5 ihned za budov vodica, otocili o 90 stuopnov a na lavej strane vynechali jedne cele okno. To by teda vyzerao, ale co uz: CKD (vyznam skratky nemusim vysveltovat.)
Doktor:
ze nove karosy sa rozpadli po pol roku - aj u nas
ze ikarusy na tri roky - detto, iba u nas aj napriek neudrzbe behaju stale (na rozdiel od niektorych karos)
ze solarisy su fobre - viem, povozil som sa s nimi v kosiciach a aj u nas, ked sa 3510 s´Kosic testoval. Ale vi by boli dobre aj pre blawu, to by ukazal iba cas.
Dalej mam originalne CKD materialy vozidla KT8A5 - Nieco ako KT8D5, ale ma to rozmery vozidiel T6A5, teda dvzidalenost otocnych capov 6700mm, zalomenie skrine na krajoch, podvozky to ma tak isto vyriesene ako pri KT8D5, ale co som to cital, tak tam bol spomenuty iba rozchod 1435 (+rusky siroky). Ale najvacsi gol na tom bol, ze menicovu skrinu, ktora je v T6A5 ihned za budov vodica, otocili o 90 stuopnov a na lavej strane vynechali jedne cele okno. To by teda vyzerao, ale co uz: CKD (vyznam skratky nemusim vysveltovat.)
Doktor:
ze nove karosy sa rozpadli po pol roku - aj u nas
ze ikarusy na tri roky - detto, iba u nas aj napriek neudrzbe behaju stale (na rozdiel od niektorych karos)
ze solarisy su fobre - viem, povozil som sa s nimi v kosiciach a aj u nas, ked sa 3510 s´Kosic testoval. Ale vi by boli dobre aj pre blawu, to by ukazal iba cas.
Kami
Kompromis medzi 12m a 18m (solo vs klb) moze byt Solaris 15. Neviem posudit ci je vhodny technicky.
Ako pocuvam tak linka 50 by uzivila 15m vozy.
Karosa Renault Citybus je uz technicky velmi blizka Karose B961 - rozdiel je v podlahe (kto nastupi do elektricky ci I280 si moze len pochvalovat) a v cene.