hehehe, tak to chcem vidiet ako by som sa tam prihlasil ja alebo Si, ked login musi mat min. 3 znaky, myslim ze daleko pohodlnejsi by bol IRC kanal na IRCnete (telecom.irc.sk, nextra.irc.sk, felk.cvut...)
Ináč, ak to ešte neviete, tak v novembri by mali prísť 2 nové 7,5 metrové busy pre oblasť Horského parku a Kalvárie. A vo februári sa čakajú prvé duobusy, aspoň podľa článku v posledných Bratislavských novinách. Ale o konkrétnych typoch sa tam nehovorí.
V podstate mi ide o to že zakaždým ked sa píše o rýchlodrážnej električke , objavia sa tam obrazky nových viac článkových električiek ktoré tu budu premávať a predstav si reakciu ludi (ako je aj táto moja) že sa dozvedia že tam budu premávať "staré T3"
A ktomu šlapaniu: ono záleží aj na tom, či si na hl.st. spravíš skratku cez vozovku a to parkovisko, alebo to budeš poctivo obchádzať. Ale uznávam, že skratka je v tomto prípade výhodnejšia, lebo tam zas toľko aút nechodí, aby to bolo riskantné.
ja sa ale nepytam ako prestupis bez hlavnej stanice z 93 na 201 ale ako prestupis z 201 na 93 (teda v opacnom smere).
PS: aj v smere z 93 na 201 prestupim as radsej na hlavnej stanici ako na SAV-predstanicne nam.; kedze casove to bude trvat asi rovnako a slapania mam menej (a prazdny trolejbus zo stanice je tiez lakavejsi ako uz naplneny na predstanicnom )
Aj cez víkend je mnoho iných možností, ako sa dostať niekam za kratšie a efektívnejšie ako cez Hl. stanicu. Ale aby sme sa tu nehádali, mohla by sa spraviť nejaká anketová otázka na túto tému. Osobne si myslím, že z celkového počtu ľudí idúcich na HS má cieľ prestúpiť tak 20 - 25 %.
od trnavskeho myta do petrzalky ide 78 len cez pracovne dni a aj to ta len tak vyklopi hned za mostom...
"Tak isto od Dúbravky: do Petržalky ide L83, 34-ou sa dostaneš na Predstaničné nám., kde efektívne prestúpiš smer Dolné hony, Vlčie Hrdlo, letisko..." - zabudas na to ze sa nejde len na dolne hony, slovnaft a pod, ale aj opacne, a tam ta tie spoje vyhodia bud na racku, pri ymce alebo na stanici... ziadne predstanicne nam....
Ja si tiež myslím, že Hlavná stanica nie je prestupový uzol. Veď keď ideš od Trnavského mýta, do Petržalky ide 78, resp. zastávky pred tým 68 a 98 a nemusím sa trepať až na HS. Tak isto od Dúbravky: do Petržalky ide L83, 34-ou sa dostaneš na Predstaničné nám., kde efektívne prestúpiš smer Dolné hony, Vlčie Hrdlo, letisko... Neviem si predstaviť, že by si z Dúbravky vystúpil na Sokolskej a čakal na 41 a 32, aby si na HS sadol do prázdneho busa. Z vlastnej skúsenosti vidím, že väčšina ľudí z Petržalky na HS neprestupuje. Buď vystúpia na Zochovej, SAV alebo použijú linku cez iný most do inej mestskej časti.
A ja osobne som za posledný rok využil HS len na prestup na L41 a raz na L81.
Aby bol z HS prestupový uzol, muselo by prísť k zmenám vo vedení liniek a zrušiť "prejazdové" linky ako 21, 63, 83 a pod.
nikdy nehovor nikdy... moje fantazie o kolajovej sieti elektriciek obsahuju aj nieco take ako pokracovanie (elektrickovej) trate razenym tunelom popod kramare, kde by bola podzemna zastavka/stanica, na patronku a odtial do lamaca a mlynskej doliny (prva zo spojok medzi radialami s odbockou k intrakom)
Re #50019 AAA: tak mi napriklad ukaz rozumnejsi prestup medzi linkami 201 a 93 ako na hlavnej stanici...
Ja som nechcel aby bol rozchod 1435 , iba som nevedel aký sa plánuje ( mne je jedno aký bude ) , a čo sa týka električiek tak som narážal na električky typu T3 ktoré ete neboli modernizované (inak napríklad modernizované K2S su super )
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Emo
To prestupovanie: z 93 vystúpiš na SAV a prejdeš na Kooperativu na 201, trvá to tak cca 3 min.