Reakcia na: AAA #50019:
ja som ti argumenty napisal - kopec liniek na vyber k prestupu, prazdne busy, obcerstvovacie kapacity, znama stanica k najdeniu/orientaciiTrebars ako sa z Halovej dostanes do IKEA? Podla mna je najjednoduchsie odviezt sa 83kou na SAV a potom ist z Hl.st. 61tkou do IKEA. 1 prestup a linky s fajn intervalom, mas este inu alternativu s 1 prestupom? (tu bezplatnu linku raz za hodinu ci ako vlastne chodi nepocitam) Ostatne nevidim dovod preco chodit zo SAV na Koop a nie na Hl.st., vzdialenost je to zhruba rovnaka a Hl.st. je urcite pohodlnejsia zastavka s obcerstvenim.
AAA
Technopol pokiaľ viem rozchod bude aj vPetržalke najprv 1 000 mm. Ono totiž s rozchodom 1 435 mm by si musel vybaviť do r. 2008 aspoň vybrané trate v meste, aby tie linky išli niekam, samozrejme aj trať do ÚD Jurajov Dvor, trate v ÚD, atď. ak by si chcel hneď od začiatku rozchod pre Petržalku 1435 mm.
Re #49970 slovanista21:Ak myslíš zastavkové CSP, tak to by som na tvojom mieste nerobil. Ono to totiž zabije veľa času (vlastná skúsenosť, keď som mal 10, robil som cca pol hodinu denne taký CSP pre súčasnú L1 a trvalo mi to cca 1 mesiac pre 1 smer.)
Re #49979: Hl. st. u nás nikdy nebude podľa mňa prestupným uzlom preto, lebo 1. všetky linky, čo tam chodia tam majú konečnú, 2. Všetky majú 1. zastávku (SAV, Kooperativa) vo veľmi malých vzájomných vzdialenostiach a tým pádom použiješ na prestup tieto zastávky a nie Hl. st.