Reakcia na: NN #50020:
Ja si tiež myslím, že Hlavná stanica nie je prestupový uzol. Veď keď ideš od Trnavského mýta, do Petržalky ide 78, resp. zastávky pred tým 68 a 98 a nemusím sa trepať až na HS. Tak isto od Dúbravky: do Petržalky ide L83, 34-ou sa dostaneš na Predstaničné nám., kde efektívne prestúpiš smer Dolné hony, Vlčie Hrdlo, letisko... Neviem si predstaviť, že by si z Dúbravky vystúpil na Sokolskej a čakal na 41 a 32, aby si na HS sadol do prázdneho busa. Z vlastnej skúsenosti vidím, že väčšina ľudí z Petržalky na HS neprestupuje. Buď vystúpia na Zochovej, SAV alebo použijú linku cez iný most do inej mestskej časti.A ja osobne som za posledný rok využil HS len na prestup na L41 a raz na L81.
Aby bol z HS prestupový uzol, muselo by prísť k zmenám vo vedení liniek a zrušiť "prejazdové" linky ako 21, 63, 83 a pod.
AAA
Technopol pokiaľ viem rozchod bude aj vPetržalke najprv 1 000 mm. Ono totiž s rozchodom 1 435 mm by si musel vybaviť do r. 2008 aspoň vybrané trate v meste, aby tie linky išli niekam, samozrejme aj trať do ÚD Jurajov Dvor, trate v ÚD, atď. ak by si chcel hneď od začiatku rozchod pre Petržalku 1435 mm.
Re #49970 slovanista21:Ak myslíš zastavkové CSP, tak to by som na tvojom mieste nerobil. Ono to totiž zabije veľa času (vlastná skúsenosť, keď som mal 10, robil som cca pol hodinu denne taký CSP pre súčasnú L1 a trvalo mi to cca 1 mesiac pre 1 smer.)
Re #49979: Hl. st. u nás nikdy nebude podľa mňa prestupným uzlom preto, lebo 1. všetky linky, čo tam chodia tam majú konečnú, 2. Všetky majú 1. zastávku (SAV, Kooperativa) vo veľmi malých vzájomných vzdialenostiach a tým pádom použiješ na prestup tieto zastávky a nie Hl. st.