Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
zase len pre inspiraciu, predok nic moc, ale tie obrovske presklene plochy su nadhera a ta nizka podlaha 320mm resp. 240mm s kneelingom, slint Scania omnicity (len tie udavane kapacity cestujucich mi pridu dost nizke), inak priamo predavaju aj LPG pohon ci etanol
http://www.scania.sk/buses/Buses/

tomu vravim NP:
http://www.londonbuspage.com/JPGs/030928-showbus5.jpg
http://sivut.koti.soon.fi/killerpop/bussit/tkl/kuvat/scania_omnicity.html
http://milanotrasporti.ferrovie.ch/IMG/jpg/59-molino_dorino-2.jpg

toto je aj s kneelingom zaber nie, brutus ked si predstavim tie nase rachejtle IK280/435 na zaplakanie 😞
http://www.saunalahti.fi/~rvleino/kuvat/050405/tukl_2.jpg
Reakcia na: Emo #50035:
To treba verit. Ale podla studie dopravoprojektu co tu bola volakedy spomenuta bude treba cca 50 34 metrovych vozidiel, pricom posledne vyadrenia magistratu hovorili o 25 supravach! Takisto magistrat zhana 5mld. Sk a najmensie naklady boli 7.6mld! Ale asi aj so subeznou cestou. Takze sa musime asi nechat prekvapit.
Reakcia na: Emo #50037:
hehehe, tak to chcem vidiet ako by som sa tam prihlasil ja alebo Si, ked login musi mat min. 3 znaky, myslim ze daleko pohodlnejsi by bol IRC kanal na IRCnete (telecom.irc.sk, nextra.irc.sk, felk.cvut...)
Ináč, ak to ešte neviete, tak v novembri by mali prísť 2 nové 7,5 metrové busy pre oblasť Horského parku a Kalvárie. A vo februári sa čakajú prvé duobusy, aspoň podľa článku v posledných Bratislavských novinách. Ale o konkrétnych typoch sa tam nehovorí.
emo: dik uz sa mi to poradilo ale nevyzna sa v tom ani pes
Reakcia na: Emo #50035:
nakupiť sa maju vraj ( no necháme sa prekvapiť )
Reakcia na: Emo #50037:
A potom si to vypýta ešte password (heslo). A ostatné už platí tak ako som napísal v #50036.
Reakcia na: Emo #50036:
Oprava: login = meno (nick).
Reakcia na: slovanista21 #50034:
Login = heslo. Ono to tam ide písať, lenže objaví sa ti to až keď stlačíš enter. Ale ďalej sa v tom ani ja nevyznám.
Reakcia na: Technopol #50033:
Keď už sa robí rýchlodráha, tak dúfam, že sa kúpia aj nové vozy. S rozchodom nebude problém, veď vo svete sa vyrábajú aj električky na 1000mm.
Na co je ten dp talker??? chce to nejaky login a ja neviem ako sa to tam pise lebo to nejde tam pisat poradte....
Reakcia na: Emo #50030:
V podstate mi ide o to že zakaždým ked sa píše o rýchlodrážnej električke , objavia sa tam obrazky nových viac článkových električiek ktoré tu budu premávať a predstav si reakciu ludi (ako je aj táto moja) že sa dozvedia že tam budu premávať "staré T3"
Reakcia na: si #50031:
Aha, to sme sa nerozumeli.

A ktomu šlapaniu: ono záleží aj na tom, či si na hl.st. spravíš skratku cez vozovku a to parkovisko, alebo to budeš poctivo obchádzať. Ale uznávam, že skratka je v tomto prípade výhodnejšia, lebo tam zas toľko aút nechodí, aby to bolo riskantné.
Reakcia na: Emo #50029:
ja sa ale nepytam ako prestupis bez hlavnej stanice z 93 na 201 ale ako prestupis z 201 na 93 (teda v opacnom smere).
PS: aj v smere z 93 na 201 prestupim as radsej na hlavnej stanici ako na SAV-predstanicne nam.; kedze casove to bude trvat asi rovnako a slapania mam menej (a prazdny trolejbus zo stanice je tiez lakavejsi ako uz naplneny na predstanicnom 🙂 )
Reakcia na: Technopol #50023:
Ale práve väčšina t3ojok (tak 80%) je z druhej polovice 80. rokov.
Reakcia na: si #50025:
Ale to už sú moc veľké fantázie, toho keď sa dočkáme, tak tak o 100 rokov. ?

To prestupovanie: z 93 vystúpiš na SAV a prejdeš na Kooperativu na 201, trvá to tak cca 3 min.
Reakcia na: si #50027:
Aj cez víkend je mnoho iných možností, ako sa dostať niekam za kratšie a efektívnejšie ako cez Hl. stanicu. Ale aby sme sa tu nehádali, mohla by sa spraviť nejaká anketová otázka na túto tému. Osobne si myslím, že z celkového počtu ľudí idúcich na HS má cieľ prestúpiť tak 20 - 25 %.
Reakcia na: Tomi #50026:
od trnavskeho myta do petrzalky ide 78 len cez pracovne dni a aj to ta len tak vyklopi hned za mostom...

"Tak isto od Dúbravky: do Petržalky ide L83, 34-ou sa dostaneš na Predstaničné nám., kde efektívne prestúpiš smer Dolné hony, Vlčie Hrdlo, letisko..." - zabudas na to ze sa nejde len na dolne hony, slovnaft a pod, ale aj opacne, a tam ta tie spoje vyhodia bud na racku, pri ymce alebo na stanici... ziadne predstanicne nam....
Reakcia na: NN #50020:
Ja si tiež myslím, že Hlavná stanica nie je prestupový uzol. Veď keď ideš od Trnavského mýta, do Petržalky ide 78, resp. zastávky pred tým 68 a 98 a nemusím sa trepať až na HS. Tak isto od Dúbravky: do Petržalky ide L83, 34-ou sa dostaneš na Predstaničné nám., kde efektívne prestúpiš smer Dolné hony, Vlčie Hrdlo, letisko... Neviem si predstaviť, že by si z Dúbravky vystúpil na Sokolskej a čakal na 41 a 32, aby si na HS sadol do prázdneho busa. Z vlastnej skúsenosti vidím, že väčšina ľudí z Petržalky na HS neprestupuje. Buď vystúpia na Zochovej, SAV alebo použijú linku cez iný most do inej mestskej časti.
A ja osobne som za posledný rok využil HS len na prestup na L41 a raz na L81.
Aby bol z HS prestupový uzol, muselo by prísť k zmenám vo vedení liniek a zrušiť "prejazdové" linky ako 21, 63, 83 a pod.
Reakcia na: AAA #50017:
nikdy nehovor nikdy... moje fantazie o kolajovej sieti elektriciek obsahuju aj nieco take ako pokracovanie (elektrickovej) trate razenym tunelom popod kramare, kde by bola podzemna zastavka/stanica, na patronku a odtial do lamaca a mlynskej doliny (prva zo spojok medzi radialami s odbockou k intrakom)

Re #50019 AAA: tak mi napriklad ukaz rozumnejsi prestup medzi linkami 201 a 93 ako na hlavnej stanici...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.