Trasovanie liniek sa asi nezmení
http://www.vecernikba.sk/1182a00a.php
VYTRHNUTÉ Z INTERNETU (21.09.2005; Slovo; č. 38/2005, s. 9; Greguš Peter)
http://www.noveslovo.sk/clanok.asp?id=13404&cislo=38/2005
Ďalšie zmeny v MHD navrhnú do konca októbra (23.09.2005; Pravda; príloha Bratislava, s. I, II; KOPŘIVOVÁ Alena)
BRATISLAVA - Viac ako 1 200 občanov písalo a telefonovalo do Dopravného podniku po septembrových zmenách v MHD. Najčastejšie si pýtali radu. Ďalší sa ponosovali na vynútené prestupovanie. Domáhali sa tiež obnovy pôvodných spojov.
S konkrétnou sťažnosťou prišli cestujúci z linky č. 96. Ide z Holíčskej ul. v Petržalke cez Prístavný most na Železničnú stanicu Nové Mesto a späť. Kritizovali nedostatočnú kapacitu malých vozidiel. Dožadovali sa kĺbových autobusov.
Podľa riaditeľa divízie autobusov Karola Kállaya je v tomto smere Dopravný podnik bezmocný. "Autobusy nie sú. Všetky Ikarusy 280 sú po lehote životnosti. Z celkového počtu 470 vozidiel, ktoré máme k dispozícii, je 30 až 32 na vyradenie. Akútne potrebujeme 50 nových kĺbových autobusov, na ktoré sa dá absolútne spoľahnúť. Ľudí najviac hnevajú výpadky, ktoré zapríčiňujú nepravidelnosť spojov," mieni.
Ako ďalej uviedol, v tomto roku Dopravný podnik kúpil iba sedem 9,5-metra dlhých midi autobusov. V novembri by mali ešte prísť dva 7,5-metrové mini autobusy. "Tie plánujeme nasadiť v kopcovitom teréne Horského parku," doplnil Kállay.
Občania ešte stále poukazujú na nedostatočné informácie. "Na letáku, ktorý som získal v Bratislavskom kultúrnom a informačnom stredisku na Klobučníckej, sa uvádza, že linka č. 80 ide cez Nový most. To je síce pravda, ale na ňom nestojí. Z letáka, ale ani z internetovej stránky dopravného podniku to nie je jasné. Zmiatlo ma to, a nebol som sám!" pohoršoval sa 62-ročný Karlovešťan Juraj Cevej. Dožaduje sa presných, nezavádzajúcich informácií. Dopravný podnik sa včera zaviazal zopakovať informačnú kampaň.
Zrušenie linky č. 71 skomplikovalo život obyvateľom Podunajských Biskupíc a Vrakune. Situáciu chce DPB vyriešiť posilnením trolejbusovej dopravy v rannej špičke a zvýšením kapacity na linke č. 67 v najzaťaženejšom úseku medzi Biskupicami a Ružinovom.
Problémom je aj doprava detí z okolia Slovnaftu do základných škôl. Východiskom by mohol byť školský autobus, na ktorom sa dopravári mienia dohodnúť s mestskou časťou Ružinov.
Ďalšie zmeny v MHD vyplynú z práve prebiehajúceho dopravného prieskumu. "Do konca októbra situáciu zhodnotíme a navrhneme opatrenia," prisľúbil na včerajšom rokovaní mestských poslancov generálny riaditeľ Dopravného podniku Ján Zachar.
http://www.vecernikba.sk/1182a00a.php
VYTRHNUTÉ Z INTERNETU (21.09.2005; Slovo; č. 38/2005, s. 9; Greguš Peter)
http://www.noveslovo.sk/clanok.asp?id=13404&cislo=38/2005
Ďalšie zmeny v MHD navrhnú do konca októbra (23.09.2005; Pravda; príloha Bratislava, s. I, II; KOPŘIVOVÁ Alena)
BRATISLAVA - Viac ako 1 200 občanov písalo a telefonovalo do Dopravného podniku po septembrových zmenách v MHD. Najčastejšie si pýtali radu. Ďalší sa ponosovali na vynútené prestupovanie. Domáhali sa tiež obnovy pôvodných spojov.
S konkrétnou sťažnosťou prišli cestujúci z linky č. 96. Ide z Holíčskej ul. v Petržalke cez Prístavný most na Železničnú stanicu Nové Mesto a späť. Kritizovali nedostatočnú kapacitu malých vozidiel. Dožadovali sa kĺbových autobusov.
Podľa riaditeľa divízie autobusov Karola Kállaya je v tomto smere Dopravný podnik bezmocný. "Autobusy nie sú. Všetky Ikarusy 280 sú po lehote životnosti. Z celkového počtu 470 vozidiel, ktoré máme k dispozícii, je 30 až 32 na vyradenie. Akútne potrebujeme 50 nových kĺbových autobusov, na ktoré sa dá absolútne spoľahnúť. Ľudí najviac hnevajú výpadky, ktoré zapríčiňujú nepravidelnosť spojov," mieni.
Ako ďalej uviedol, v tomto roku Dopravný podnik kúpil iba sedem 9,5-metra dlhých midi autobusov. V novembri by mali ešte prísť dva 7,5-metrové mini autobusy. "Tie plánujeme nasadiť v kopcovitom teréne Horského parku," doplnil Kállay.
Občania ešte stále poukazujú na nedostatočné informácie. "Na letáku, ktorý som získal v Bratislavskom kultúrnom a informačnom stredisku na Klobučníckej, sa uvádza, že linka č. 80 ide cez Nový most. To je síce pravda, ale na ňom nestojí. Z letáka, ale ani z internetovej stránky dopravného podniku to nie je jasné. Zmiatlo ma to, a nebol som sám!" pohoršoval sa 62-ročný Karlovešťan Juraj Cevej. Dožaduje sa presných, nezavádzajúcich informácií. Dopravný podnik sa včera zaviazal zopakovať informačnú kampaň.
Zrušenie linky č. 71 skomplikovalo život obyvateľom Podunajských Biskupíc a Vrakune. Situáciu chce DPB vyriešiť posilnením trolejbusovej dopravy v rannej špičke a zvýšením kapacity na linke č. 67 v najzaťaženejšom úseku medzi Biskupicami a Ružinovom.
Problémom je aj doprava detí z okolia Slovnaftu do základných škôl. Východiskom by mohol byť školský autobus, na ktorom sa dopravári mienia dohodnúť s mestskou časťou Ružinov.
Ďalšie zmeny v MHD vyplynú z práve prebiehajúceho dopravného prieskumu. "Do konca októbra situáciu zhodnotíme a navrhneme opatrenia," prisľúbil na včerajšom rokovaní mestských poslancov generálny riaditeľ Dopravného podniku Ján Zachar.
tr3mp
1. Nám. Ľ Štúra – Šafárikovo nám./Jesenského – Nám. SNP – Obchodná – Štefanovičova – Hlavná stanica (intervaly: 4/5/4/6)
11. Nám. Ľ Štúra – Šafárikovo nám./Jesenského – Špitálska – Americké nám. – Radlinského – Račianska – Rača (intervaly: 4/5/4/6)
2. Dúbravka – Karlova Ves – nábrežie – Štúrova – Špitálska – Krížna – Trnavské mýto – Miletičova – Ružinovská – Ružinov (intervaly: 4/5/4/6)
3. Hlavná stanica – Štefanovičova – Radlinského – Vazovova – Trnavské mýto – Vajnorská – ŽST Nové Mesto (intervaly: 4/5/4/6)
4. Karlova Ves – tunel – Obchodná – Radlinského – Vazovova – Trnavské mýto – Vajnorská – Zlaté Piesky (intervaly: 4/5/4/6)
Po otvorení trate do Petržalky:
1. Janíkov dvor – Jantárová cesta – Štúrova – Nám. SNP – Obchodná – Štefanovičova – Hlavná stanica (intervaly: 4/5/4/6)
11. Janíkov dvor – Jantárová cesta – Štúrova – Špitálska – Americké nám. – Radlinského – Račianska – Rača (intervaly: 4/5/4/6)
2. Dúbravka – Karlova Ves – nábrežie – Štúrova – Špitálska – Krížna – Trnavské mýto – Miletičova – Ružinovská – Ružinov (intervaly: 4/5/4/6)
3. Hlavná stanica – Štefanovičova – Radlinského – Vazovova – Trnavské mýto – Vajnorská – ŽST Nové Mesto (intervaly: 4/5/4/6)
4. Karlova Ves – tunel – Obchodná – Radlinského – Vazovova – Trnavské mýto – Vajnorská – Zlaté Piesky (intervaly: 4/5/4/6)
A niekedy v budúcnosti: ?
1. Petržalka juh – Janíkov dvor – Jantárová cesta – Šafárikovo nám. [ – Nám. SNP – Štefánikova – Hlavná stanica – Račianske mýto – Trnavské mýto – Miletičova – ] Ružinovská – Ružinov – Letisko (intervaly: 8/10/8/12)
11. Janíkov dvor – Jantárová cesta – Šafárikovo nám. [ – Nám. SNP – Štefánikova – Hlavná stanica – Račianske mýto – Trnavské mýto – Miletičova – ] Ružinovská – Ružinov (intervaly: 8/10/8/12)
2. Dúbravka – Karlova Ves – nábrežie [ – Šafárikovo nám. – Dostojevského rad – AS Mlynské nivy – Karadžičova – Trnavské mýto – ] Kukučínova – Račianska – Rača (intervaly: 4/5/4/6)
3. VW – Devínska Nová Ves – Dúbravka – Harmincova – Lamačská – Brnianska [ – Pražská – Hlavná stanica – ] Štefanovičova [ – Americké nám. – AS Mlynské nivy – ] Mlynské nivy – Slovnaftská – Vlčie hrdlo – Slovnaftská – Kazanská – Dolné hony (intervaly: 4/5/4/6)
4. Karlova Ves [ – tunel – ] Obchodná – Radlinského – Vazovova – Trnavské mýto – Vajnorská – Zlaté Piesky – Vajnory (– CEPIT?) (intervaly: 8/10/8/12)
14. Karlova Ves [ – tunel – ] Obchodná – Radlinského – Vazovova – Trnavské mýto – Vajnorská – ŽST Nové Mesto (intervaly: 8/10/8/12)
5. Šafárikovo nám. – Špitálska – Americké nám. – Radlinského – Račianska – Tomášikova – Ružinovská – Košická – Pribinova – Šafárikovo nám. (intervaly: 4/5/4/6)
15. opačne ako 5. (intervaly: 4/5/4/6)
Poznámky:
intervaly: špička/sedlo/víkend
[] – podzemný úsek