"Predstavitelia magistrátu Bratislavy na dnešnej tlačovej besede informovali o ukončení dopravných stavieb v hlavnom meste. Včera sa napríklad definitívne skončili stavebné práce na rozšírení komunikácie na Nábreží armádneho generála Ludvika Svobodu v úseku tunel, Nový most v Bratislave na dva jazdné pruhy. Firma, ktorá stavbu realizovala dokonca ušetrila oproti plánovanému rozpočtu takmer 9,5 milióna korún."
coz je zhodou okolnosti 50% zo sumy ktore ma usetrit nove linkove vedenie v petrzke, chce mi niekto tvrdit ze mesto nevie najst zvysnych 9.5mil. inde aby sa linkove vedenie nemuselo menit? argumentovat usetrenymi 19mil. bolo od zaciatku smiesne pri x mld. rozpocte, ked chcu argumentovat nech argumentuju prepravnymi kapacitami, nech argumentuju vyradovanim busov ale nepoznam cloveka ktoreho by tymi 19mil. nerozosmiali, tym ako o nich rozpravali si potom ludia mysleli ze sa to meni kvoli usetreniu 19mil. a to podstatne - vyradovanie (30?) busov a prepravne kapacity im uz nikto poriadne nevysvetlil
DPB a magistrat si zbytocne komplikuju situaciu tym ze nevedia komunikovat s ludmi
coz je zhodou okolnosti 50% zo sumy ktore ma usetrit nove linkove vedenie v petrzke, chce mi niekto tvrdit ze mesto nevie najst zvysnych 9.5mil. inde aby sa linkove vedenie nemuselo menit? argumentovat usetrenymi 19mil. bolo od zaciatku smiesne pri x mld. rozpocte, ked chcu argumentovat nech argumentuju prepravnymi kapacitami, nech argumentuju vyradovanim busov ale nepoznam cloveka ktoreho by tymi 19mil. nerozosmiali, tym ako o nich rozpravali si potom ludia mysleli ze sa to meni kvoli usetreniu 19mil. a to podstatne - vyradovanie (30?) busov a prepravne kapacity im uz nikto poriadne nevysvetlil
DPB a magistrat si zbytocne komplikuju situaciu tym ze nevedia komunikovat s ludmi
NN
VEĽKÁ NESPOKOJNOSŤ ĽUDÍ S ÚPRAVAMI V BRATISLAVSKEJ HROMADNEJ DOPRAVE (21.09.2005; Televízna stanica JOJ; Noviny; 19.30; 1,5 min.; GABONAY Marek)
Ľuboš SARNOVSKÝ, moderátor: "Pôvodne sme vám teraz chceli ukázať nezostrihanú anketu s ľuďmi, ktorí reagujú na zmeny v bratislavskej doprave. Výroky nahnevaných cestujúcich však boli také emotívne, že by sme ich pre nevhodnosť museli vystrihnúť. Dopravný podnik a ani magistrát sa zasa k tejto téme vyjadriť nechceli vôbec."
Marek GABONAY, reportér: "Na tomto dopravnom uzle je každý deň obrovský pohyb osôb zo zastávky na zastávku. Ľudia cestujúci z Petržalky do mesta musia prestupovať. Prestúpiť do iného autobusu však nemôžu na tej istej zastávke, na ktorej vystúpia a reagujú preto aj takto:"
Anketa: "To žiadny somár, čo si rozváža riť tam v aute, určite nejazdí takto ako stádo ...(?)..."
M. GABONAY (v obraze jednoduchá animovaná schéma): "A tu je názorná ukážka pre mestských poslancov, ktorí sa o tom budú baviť až zajtra. Najprv sa 84-kou dostanete na jednu zastávku, potom potrebujete prejsť cez celú križovatku a nastúpiť na 95-ku. To isté sa opakuje, keď idete z práce domov."
Anketa: "Nič nie je nakombinované. Des, des a horší des!"
M. GABONAY: "No ešte väčší gól je v tom, že autobus, na ktorý prestupujete, ide o minútu skôr, ako príde váš prvý spoj na miesto. Iba výnimočne je to tesné, a vtedy ľudia utekajú ako o život."
Anketa: "Pred nosom ušiel."
"Už sme nestihli autobus."
"Nestihla."
M. GABONAY: "Na dopravný podnik a magistrát smerujú stovky podobných sťažností. Ani z jedného oficiálneho miesta sme dnes nedostali reakciu a odpoveď na otázku, či nastanú úpravy v tejto pre ľudí divne zmenenej úprave. Otázka znie, či mestskí poslanci vypočujú prosby ľudí, podľa ktorých nie sú linky urobené pre to, aby boli výhodné pre nich, ale pre dopravný podnik a mesto."