Reakcia na: Andy #49362:
neviem preco ale mam taky blby dojem ze vacsina tych havariek kamionov je v obluku na zjazde smerom do petrzalky, kde sa ma situacia v dohladnom case zmenit (obluk pre tranzit bude miernejsi), takze z toho by som si tazku hlavu velmi nerobil... okrem toho, take havarky kamionov na moste su vyrazne zriedkavejsie ako napriklad auticka v kolajisku elektriciek, budeme preto presmerovavat aj elektricky, ci nebodaj ich nahradime smradobusmi ?
Technopol
2. 87 som nechcel presmerovať na pristavny most ( musí plniť aj nahradu za 71) som chcel iba aby bola náhradou za linku 88 ekonomická univerzita - okolie námestia hraničiarov. (trasa sa predlži minimálne takže tam by nemal byť problem s počtom vozidiel a km )Čo sa týka spojenia medzi "tratou Jungmannova - Nam. Hraniciarov a tratou Farska - Sustekova" tak na to su tu 84,99 z časti 83 s prestupom takže tam problém nieje a ak by sa chceli zachovať všetky predchadzajuce spojenia k narovnaniam by 1. neprišlo 2. sa linka 83 nemusela skracovať.
3.Skrátená linka 88 by mala interval nie 6 ale 10 minut + linka 80 s 10 minutovým intervalom + 10 minutový interval 82 s prekladom 3 liniek je to cca bus každe 3 minuty ako doteraz a navyše skratením 88 a jej dlhšie intervaly umožnia klbovu linku 80 a solo vozidlá z 80 by prešli na 82. takže žiadny problem či hej? ?