najviac ma fascinuje navaznost spojov. naco su nam casove listky ked po vystupeni z autobusu nemam sancu vyuzit druhu polovicu zostavajuceho casu? napr. ked cestujem z devinskej do lamaca tak 20 pride na konecnu v dubravke PRESNE vtedy ked odchadza 35. ked sa o minutu omesta (co sa stava velmi pravidelne) tak je to vsetci vieme kde... alebo predposledna 83 pride do dubravky 4 minuty PRED odchodom 20 a na poslednu moze cakat clovek 20 minut... viva polhodinovy listok... niekto by sa mohol konecne zamysliet nad tym odkial kam vlastne ludia cestuju a nieco pre nich spravit...
CeCo
1, V podstate si popresuval autobusy a usekol aj spojenie casti Petrzalky na ASMN (ktore do 4.9. zabezpecovala linka 89 a teraz ma 88). A 88 icka nebyva vobec prazdna.
2, 87 podla tvojho navrhu je dost divny napad - osobne by som sa snazil z Pristavneho mosta autobusy poslat prec a nie ich este predlzovat. Vsak staci jedna havarka a doprava v polovici mesta je v pr.... Okrem toho by sa usetrilo len par km, ale pridali starosti, kedze treba aj priame spojenie medzi tratou Jungmannova - Nam. Hraniciarov a tratou Farska - Sustekova. A to po 83ke prevzala 88icka.
3, 82/80 - Ak by 80ka mala rovnaky interval, tak 82ka by ju musela krizovat. 80 by potom bol luxusny spoj pre Dvory V do centra mesta a na 82ku by sa museli najst dalsie autobusy (rep. zobrat tie, ktore su urcene ako nahrada za "rozpadnute v najblizsich mesiacoch").
C.