Reakcia na: d3k0 #48636:
Z 83 vystúpi na Nám. hraničiarov polovica, ale ten zvyšok je stále viac, ako to, čo chodí v 84 od Jungmannovej po Ovsište. Zachovanie 83 a zrušenie 84 by bolo podľa mňa oveľa rozumnejšie.
Viac vecí sa dalo vyriešiť lepšie (dokonca aj s menším počtom liniek), podľa mňa nás po 5.9. čakajú ďalšie zmeny, alebo prinajmenšom rušenie víkendových spojov (98) alebo predlžovanie intervalov (68,80,88,94,99).
Ad intrak:83 na spojenie zo Starohájskej do mesta, nie ku škole, tam sa nechodí tak často ?
Inak dosť ma zarazilo, že na výveskách na zástavkach a v spojoch chýba info o rušených linkách. Keby som sa o to nezaujímal, vôbec neviem, že končí 76.
El Sergio
Nemohli to spustiť skôr ako 5. septembra. To by mali podľa teba autobusy 68, 87 a 88 lietať ponad Dunaj? Nehovoriac o tom, že by to bolo zbytočné, pretože aj najväčší negramotný blbec si môže všimnúť na zastávkach už hodný čas hneď vedľa CP peknú farebnú mapku, na ktorej si to môže celé utriediť v tej svojej makovičke.
K intervalu 96 8 minút - môžeš byť rada, že nejaká 96 VôBEC BUDE premávať! V pôvodnom pláne nebola. To je ako bonus.
"Kým nastúpim do víťaznej 78, čaká ma ešte dlhá cesta okolo mesta": sama si to priznala, 78 je nanič, nastúp na niečo iné, napr. na 68 + 8, 9, 14 do Ružinova alebo 50 na Maxa Hella alebo 66 na Drieňovú a Tomášikovu, všetko luxusne zo Záhradníckej a rýchlejšie ako 78.
No a tie ušetrené peniaze a autobusy pôjdu do zlepšenia dopravy z Devínskej Novej Vsi (nejaká linka cez Devín som čítal). Vieš, nielen Petržalčania majú právo na kvalitnú dopravu. A DNV je na tom neporovnateľne horšie ako Petržalka! Všetci sa tlačia v 21, ktorá chodí v šesťminútovom (čo by tí dali za tri minúty ako v Petržalke) intervale, a jediná ako - tak DNV spája s mestom. Navyše trčí v zápchach na Lamačskej. Čiže skúsme hľadieť na veci v širších súvislostiach a budme radi aj za to, čo máme! ?