Z 83 vystúpi na Nám. hraničiarov polovica, ale ten zvyšok je stále viac, ako to, čo chodí v 84 od Jungmannovej po Ovsište. Zachovanie 83 a zrušenie 84 by bolo podľa mňa oveľa rozumnejšie.
Viac vecí sa dalo vyriešiť lepšie (dokonca aj s menším počtom liniek), podľa mňa nás po 5.9. čakajú ďalšie zmeny, alebo prinajmenšom rušenie víkendových spojov (98) alebo predlžovanie intervalov (68,80,88,94,99).
Ad intrak:83 na spojenie zo Starohájskej do mesta, nie ku škole, tam sa nechodí tak často ?
Inak dosť ma zarazilo, že na výveskách na zástavkach a v spojoch chýba info o rušených linkách. Keby som sa o to nezaujímal, vôbec neviem, že končí 76.
myslim ze vacsine cestujucich je podobne ako mne cela prestupna tarifa u riti a keby tu aj ostala ta stara neprestupna bolo by to uplne fuk kedze sa pouziva take nieco ako elektricenka (ktoru si uz ale asi po skonceni platnosti tej co mam nekupim kedze mi dopravne smery ktore pouzivam do***ali riadne)
OK suhlasim s tebou aj s tym svinskym zapadom preco sa opicime po nom. Lenze na zapade maju skoro vsetci vybudovane metro a v tomto hlavnom meste, co mu nadavame BA metro niet.
Vcera t.j. piatok 2.9.05 som bol v Prahe. 75 min listok prestupny na vsetky spojenia vratane Busov,Trolejbusov,Elin a nepochybne aj METRA stoji neuveritelnych 20 CK. Za tych 20 CK som presiel podzemou tolko, ze keby som mal ist po povrchu zeme tak 75min je malo. Cize pokial sa nasa vlada nespamata a nezacne uz normalne rozmyslat tak tato zmena v linkovom vedeni je na 2 veci.(na hovno a na nic).Metro tam v spicke chodi kazde 2 - 4 min jednym al. druhym smerom a mhd na povrchu zeme 8min v spicke a 15 min v sedle. Je to 100% doprava v Prahe a BA sa moze len hanbit za nasu stupidnu vladu.
A ked uz tak, tak BUS 84 uz mohol premavat aj pocas soboty a nedele od 4:45 do 23h. Malo vytazena L81 tiez bola zrusena a chudera L93 ako to bude vsetko zvladat z hlavnej stanice po prichode IC,EC,R,Os vlakov.
Zbytocne sa budeme my Bratislavcania rozculovat, ved mhd nie je pre nas, ale asi pre mestskych poslancov, aby mali vacsie platy, asi maju malo. ? ? ? ? ? ?
U nas das 18 Sk na 30 min a budes rad, ked sa niekde dostanes, kde cesta trvala menej ako 30 a menej ako 20 min (vesele cakania na zastavkach mhd so zakupenym cestovnym listkom na mhd...
Za tych 75 min v Prahe som z Staromestskej Linku A-trasu A (metro) na stanicu Praha Holesovice dosiel do 15min s prestupom v Muzeuu na Linku C - trasu C cez tiez prestupnu stanicu Florenc na Holesovice.Na povrchu mhd al pesi cca 40az 50 min.
V Prahe som nebol po prvykrat, ale parkrat asi do roka niekolkokrat. Vyskusajte si to!
Stastne kilometre nielen v CR ale aj v SR.
? ? ? ? ? ? ?
pripravy na pondelok ficia naplno: na zastavke bosakova su uz vyvesene nove CP a dokonca aj aktualizovana mapka mhd. chyba uz len vymenit cisla liniek na oznacniku.
ako mozem byt v skole skorej,ked miesto dvoch autobusov budem musiet chodit troma autobusmi?!
a vo vrakuni zrusili 97 a bude tam len 78,ktora cez vikend vobec nechodi..
fakt supa..yebat taky system
Prvýkrát takto vidím prehľadne spísanú históriu niektorých liniek, verím, že si takúto tradíciu zachováte aj do budúcnosti (napr. o 86-ke a jej predchodkyni 55-ke).
V histórii 71-ky (115-ky) ma zaujalo aj: "Zaujímavosťou boli zachádzky vybraných spojov k farme husí do Lieskovca" . Hehe, to kde tam také čosi bolo? Niekde pri tom polorozpadnutom kaštieli? A čo im nestačila vtedajšia 111-ka? ?
A ohľadne 85-ky (113-ky) - kde bola tá Prefa? Podľa starej mapy to vyzerá akoby niekde pri policajtoch na Kopčianskej...
---
Čo myslíte, je ešte šanca, že sa s nejakou zrušenou linkou ešte niekedy stretneme? Myslím tak nejak ako napr. električkovú linku 10, ktorá premáva len raz za rok v noci z 24. na 25. decembra.
stare vcelie prislovie hovori: "kazda zmena sa stretava primarne s odporom". to plati uplne vo vsetkych oblastiach zivota. ja si pockam a o pol roka sa spytam ludi, co dnes pindaju, co si myslia o novom systeme. stavim sa, ze minimalne polovica z nich si bude pochvalovat, ze je to lepsie, rychlejsie a pohodlnejsie, nez doteraz. ?
no tak som dnes na bicykli prefical cez safko a ten preferencny pruh tam uz svieti namalovany cerstvou bielou farbou. ja len dufam, ze v pondelok tam budu stat zelenaci a brzdit rozbehnutych dynamickych stereotypakov, ktori budu schopni vpalit z dostojevskeho rovno pod autobus... ale vyzera to dobre, som rad, ze sa konecne raz robi preferencia busov NA UKOR aut, nie len tam, kde sa to da popri autach...
a co sa noveho mosta apollo tyka, desi ma jedina vec: ta sialena krizovatka styroch smerov pri ekonomickej. vnutornym okom tam vidim v pondelok o pol osmej strasnu zapchu, lebo sa tam nejaki ponahlajkovia stretnu naraznikmi v strednom pruhu... len skoda, ze ta krizovatka by sa za normalne prachy nedala urobit inak...
mame predsa prestupnu tarifu, ci nie? Tak uz konecne prestane vyplakavat vsetci nad tym, ze musite prestupovat. Ako keby to bolo nieco nove pre vas vsetkych. Uz mi zacina pomaly, ale isto liezt na nervy, ako tu, a nielen tu kazdy pinda na novy system, ktory este ani v reale nefunguje.
Ja tak isto, ked sa chcem z DNV dostat nikam do mesta (By som chcel vidiet, ako by si sa tvaril, keby ti cez vikend chodila do mesta jedina linka s 20 min intervalom), co ja viem na Kamenne, musim minimalne 2-3 krat prestupovat a nepindam. Pretoze si dokazem najst spoje, ktore mi nadvazuju jeden na druhy co ja viem do 5-7 min.
Lenze vy tu radsej budete pindat, aky je novy system naprd, namiesto toho, aby ste si hladali uplne nove spojenia, co ja viem do prace. ☠
?
P.S. Naco sa potom vrazali tazke peniaze do zabezpecenia prestupnej tarify, ked sa kazdy chce vozit linkami odvsadial vsade pokial mozno bez prestupu????? ?
to je len predvedenie pre tých, ktorí sa nechcú zmieriť so zrušením "ich" zaužívanej linky a neveria v to, že "alternatívne" spojenia môžu byť lepšie. ?
Pridám aj ja svoje pravidelné spojenie so školou (bývam oproti Inchebe, školu na Kvačalovej ul.)
1. spojenie na nultú (v mojom prípade 4x v týždni) hodinu ::
82 (6:32) Kremnická - (6:40) Malá scéna
50 (6:42) Malá scéna - (6:49) Dulovo nám.
= 17 minút
2. spojenie na druhú hodinu
180 (8:02) Einsteinova - (8:08) Kollárovo nám.
207/212 (čo skôr) OLO Bazová/Kvačalova
_________
plán od 5. 9. 2005
spojenie na nultú
1.
pešibus k Auparku na kĺbák (6:20 - 6:33)
50 (6:35) Aupark - (6:49) Dulovo nám.
= 14 minút
mne osobne 84 vyhovuje, 83 som vyuzival len ako zalohu a cez vikend. Tu mam teraz trosku problem s rychlym spojenim na stanicu. Ak nestihnem 84, ostava mi len cakat na dalsiu. Totiz mozne prestupy na linky s intervalmi 8 (201) - 15 minut sa s spolahlivostou nosnej linky 93 nedaju porovnat. Rano je dobra kazda minuta.
Je pravda ze linka 83 je zaplnena (miesta na sedenie) celotyzdenne uz v Ovsisti, kym 84 az na Farskeho, ale opacnym smerom sa 83 prilis vyprazdnuje uz na Namesti Hraniciarov.
?
Inak ten spomínaný článok od dôchodcov v BN bol práve o tejto lokalite - Záporožská, Kremnická. Ja som pri tých bludoch čo tam písali žasol. A nad tou neinformovanosťou (že "zrušia nám všetky spoje okrem 180, ktorá ale aj tak premáva len v špičkách a v riedkom intervale") som už priam plakal. To je tak keď sa číta priveľa Nového času a Večerníka... ?
A ešte k tomuto:
Nemohli to spustiť skôr ako 5. septembra. To by mali podľa teba autobusy 68, 87 a 88 lietať ponad Dunaj? Nehovoriac o tom, že by to bolo zbytočné, pretože aj najväčší negramotný blbec si môže všimnúť na zastávkach už hodný čas hneď vedľa CP peknú farebnú mapku, na ktorej si to môže celé utriediť v tej svojej makovičke.
K intervalu 96 8 minút - môžeš byť rada, že nejaká 96 VôBEC BUDE premávať! V pôvodnom pláne nebola. To je ako bonus.
"Kým nastúpim do víťaznej 78, čaká ma ešte dlhá cesta okolo mesta": sama si to priznala, 78 je nanič, nastúp na niečo iné, napr. na 68 + 8, 9, 14 do Ružinova alebo 50 na Maxa Hella alebo 66 na Drieňovú a Tomášikovu, všetko luxusne zo Záhradníckej a rýchlejšie ako 78.
No a tie ušetrené peniaze a autobusy pôjdu do zlepšenia dopravy z Devínskej Novej Vsi (nejaká linka cez Devín som čítal). Vieš, nielen Petržalčania majú právo na kvalitnú dopravu. A DNV je na tom neporovnateľne horšie ako Petržalka! Všetci sa tlačia v 21, ktorá chodí v šesťminútovom (čo by tí dali za tri minúty ako v Petržalke) intervale, a jediná ako - tak DNV spája s mestom. Navyše trčí v zápchach na Lamačskej. Čiže skúsme hľadieť na veci v širších súvislostiach a budme radi aj za to, čo máme! ?
Najschodnejšie riešenie vidím v 95 (Šintavská odchod 22:55) + 202 (Rajská odchod 23:15). Na Šafku by si mal byť 23:06 (a vzhľadom na nočnú hodinu je to aj dosť reálne) a ten kúsok po Rajskú sa dá do deviatich minút určite prejsť aj pešo. ?
Ak toto nevyhovuje, tak potom už len asi môžem odporučiť nejakú poslednú 93 na Hodžovo, tam si posedieť chvíľku v nejakom café a ísť prvou 512... ?
Každopádne musím podotknúť, že toto je dosť extrémny prípad (som myslel, že trasu Holíčska - Čiližská v 78 snáď nemôže za normálnym účelom absolvovať nikto v Bratislave). A nikto netvrdí, že sa doprava zlepší KAŽDÉMU, ale v drvivej väčšine sa zlepší.
Okrem toho, ja som reagoval na slečnu, ktorá má obrovský problém dostať sa do školy v RANNEJ ŠPIČKE ? , kedy je frekvenica spojov najväčšia.
Trúfam si tvrdiť, že s týmto konkrétnym problémom si v Bratislave asi jediný... ?
83-ka na Dostihovú dráhu určite pomôže aspoň učiteľom a žiakom tamojších dvoch obchodných akadémií a základnej škole, ako aj obyvateľom priľahlých panelákov, z ktorých niektorí to budú mať bližšie než na zastávku Hrobákova, hlavne ak budú chcieť ísť napr. na Zochovu bez prestupu a navyše nastúpiť do prázdneho autobusu. ?
no tak skus vymysliet nieco pouzitelne pre mna - vcelku pravidelne som cestuval linkou 78 zo zastavky holicska (v pesej dostupnosti by som mal este aj zastavku sintavska) na zastavku cilizska (v pesej dostupnosti je este zitavska, to je ale asi jedno) s odchodom o 23:00 vecer (posledny spoj). Dobrovolne priznavam ze som zatial nove CP nepozeral (nie som teraz v BA ale uzivam si dovolenky na chate v tatrach), mam ale vazne obavy ze vzhladom na obvyklu prax vsetkych poslednych odchodov o 23:00 sa sice do mesta neak dostanem ale nebudem tam mat uz na co prestupit...
To vies, oni vidia len pocet liniek, ale to, ze jedna z nich ich odvezie oboma smermi do mesta, a ze realna kapacita stupne na 130% sucasnej, to uz nevidia...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
El Sergio
Nemohli to spustiť skôr ako 5. septembra. To by mali podľa teba autobusy 68, 87 a 88 lietať ponad Dunaj? Nehovoriac o tom, že by to bolo zbytočné, pretože aj najväčší negramotný blbec si môže všimnúť na zastávkach už hodný čas hneď vedľa CP peknú farebnú mapku, na ktorej si to môže celé utriediť v tej svojej makovičke.
K intervalu 96 8 minút - môžeš byť rada, že nejaká 96 VôBEC BUDE premávať! V pôvodnom pláne nebola. To je ako bonus.
"Kým nastúpim do víťaznej 78, čaká ma ešte dlhá cesta okolo mesta": sama si to priznala, 78 je nanič, nastúp na niečo iné, napr. na 68 + 8, 9, 14 do Ružinova alebo 50 na Maxa Hella alebo 66 na Drieňovú a Tomášikovu, všetko luxusne zo Záhradníckej a rýchlejšie ako 78.
No a tie ušetrené peniaze a autobusy pôjdu do zlepšenia dopravy z Devínskej Novej Vsi (nejaká linka cez Devín som čítal). Vieš, nielen Petržalčania majú právo na kvalitnú dopravu. A DNV je na tom neporovnateľne horšie ako Petržalka! Všetci sa tlačia v 21, ktorá chodí v šesťminútovom (čo by tí dali za tri minúty ako v Petržalke) intervale, a jediná ako - tak DNV spája s mestom. Navyše trčí v zápchach na Lamačskej. Čiže skúsme hľadieť na veci v širších súvislostiach a budme radi aj za to, čo máme! ?