Reakcia na: fobust #48459:
No s tým "všade BKV panelom" by som si nebol taký istý. Maďar všade, kde to je len možné, buduje otvorený zvršok s dvojitým pružným upevnením (pružné upevnenie koľajnice k podkladnici a pružné upevnenie podkladnice k pražcu) (takmer celá d-2), pri rekonštrukciách je prísny zákaz obnovy BKV zvršku - všade klasický zvršok v asfalte a s tlmiacimi bokovnicami (celý Terez/József/Neviemktokörút, celé juhozápadná časť Bp.). Takže tie rozbité BKV panely sú akurát na úsekoch, ktoré sú tesne pred rekonštrukciou a na tých, ktoré sú určené na zánik. Tých je bohužiaľ veľmi veľa.
fobust
Este k tomu ta ruzinovska radiala ma tie panely nad nivelitou okoliteho terenu, co iba prispieva k nerusenemu sireniu hluku na vsetky strany. A o tom betonovom podklade ani nemusim pisat. Samozrejme ze je to zvratena trat, len je super lacna (aj ked velmi kratkozrako pocitane) a najma bezudrzbova.