Reakcia na: SWTC #46470:
A aký myslíš by to malo interval, ale keby bol hneď aj 5 min, podľa CSP to máš stále od TECHNOPOLU rýchlejšie terajšou 78 a to aj keby bola 5 min. v zápche. A keď hovoríme o doplnkových linkách, potom polovica Petržalky pôjde touto linkou rovno do mesta a na ten systém sa vykašlú.
AAA
A taká otázka, napadlo už niekoho z vás niečo z tohoto:
1. Kto bude tú dopravu prevádzkovať: ZSSK Slovensko? To mesto bude platiť okrem peňazí pre DPB aj ZSSK Slovensko? Alebo DPB, ktorý bude musieť platiť ŽSR poplatky, jedny z najvyšších, ak nie najvyššie v regióne stred. Európy za používanie trate?
2. Že sa budú musieť aj tak kúpiť nové vozidlá, za predpokaldu, že by to prevádzkoval DPB, také ktoré budú musieť spĺňať aj železničné predpisy(problém s tým je aj v Nemecku) a DPB by musel budovať komoplet nové zázemie pre úplne iný typ vozidla?
3. Bolo by atraktívne pre niekoho napr. od TECHNOPOLU ísť 5 minút autobusom na zastávku, 2 min. ísť na nástupište , 10 min. čakať, 3 min. sa viezť, 2 min. ísť von? (spolu 22 min.), teraz autobus 10 min. + zápcha 5 min.?