Reakcia na: Sommelier #46414:
Lenže jednak je tá od žst. Vajnory nezjazdná, v dôsledku novej výstavby na Tuhovskom už pravdepodobne nespojazdniteľná (a v nepravdepodobnom prípade spojazdnenia sa už teším na úrovňové kríženie Seneckej cesty či ako sa to pri ZP volá, s celoštátnou železničnou traťou), jednak tá od komárňanskej trate končí niekde v hangári a na pripojenie k budove by asi museli byť závory pre zmenu niekde na runway, jednak obideve sú zaviazané tak, že pri jazde od mesta sa úvraťuje.Re #46419 ivu: Takže keď bude jedna linka jazdiť v trojminútovom intervale, tak sa autobusy dobehnú, ale keď tam bude jazdiť desať liniek v polhodinových intervaloch, tak sa nedobehnú? Občania, používajte aj vlastný mozog a neverte slepo článkom v New Time:-P.
Re #46430 trepko: Áno, Trenčín je strach a hrôza, práve teraz som musel v priebehu mesiaca dvakrát MHD v tomto meste použiť...
tr3mp
Re #46414 Sommelier: Nie, do areálu letiska (ale len do technologických priestorov, nie do priestorov pre cestujúcich) vedie len jedna vlečka od trate 131. Vlečka z vajnorskej stanice bola zrušená tesne po dostavbe južnej vlečky, predpokladám, že najmä kvôli úrovňovému križovaniu s Cestou na Senec.
Re #46414 yale: A chceme mať ako definitívne riešenie také riešenie, ktoré bude frekvenciou zastávok a trasovaním dimenzované na prímestskú a diaľkovú dopravu? Nebude potom treba ešte vybudovať ďalší systém na uspokojenie vnútromestských dopravných požiadaviek? Toto sú zatiaľ len rečnícke otázky bez odpovedí, pretože som nevidel žiadne konkrétne údaje, podľa ktorých by som mohol posudzovať, len PR článok v Trende ... Medzi nami, ak by projekt obsahoval štvorkoľajný (alebo aspoň trojkoľajný) tunel pod Dunajom (2 + 2 resp 2 + 1 - mestská + diaľková doprava), hneď by som ten projekt bral. Najmä ak by naozaj EÚ pokryla 85% nákladov - to by sme museli doplatiť pri mestskom variante len 2,55 mld Sk ...
Re #46425 Andy: A to ešte pri prestupovaní z autobusu na autobus odpadá oproti metru fáranie minimálne v CMO