Reakcia na: tr3mp #45990:
97 by som z pristavneho mosta na kosicky most nepresuval, tym by sa len zbytocne predlzila trasa...likvidacia L71 sa mi pozdava ako relativne najmensie zlo (naozaj ma dost velky subeh so vselicim aj teraz)
Re #46007 mrcheef: dobre, to plati v spicke; skus si to ale tak po desiatej vecer a optimalne v smere do petrzalky aby si si nemohol len tak jednoducho vyratat prichod na zastavku toho menej frekventovaneho spoja (89) [obdobne cestuvam aj ja medzi zastavkami cilizska - holicska; cez den pouzijem kombinaciu 201/202 + 97; ale vecer jednoznacne uprednostnim priamy spoj (78), ktory to aj napriek dlhsej trase dokaze v neskorsich hodinach zvladnut za podobny cas ako je cista jazda 97+trolejbus a nemam este problem s prestupom a cakanim na zastavke]
Je to narast km..
yale
Problém samozrejme je aj v tom, že neexistuje viditeľná protihodnota, ak sa pomenia linky pri otvorení linky metra, každý vidí výhodu. Ťažko však stavať linky s nosným systémom bez existencie samotného nosného systému. Ak by sa aspoň pre najdôležitejšie nosné linky z Petržalky nakúpili nové autobusy, ľudia by videli aspoň nejaké okamžité zlepšenie.
Obávam sa, že celý projekt električky do Petržalky (nehovoriac už o výstavbe REÁLNEHO nosného systému) je iba chiméra, ak sa všetci schovávajú už pri takomto jednoduchom kroku ako riešili dnes, potom je dosť možné že nový projekt opäť zhavaruje pri najbližšom probléme, resp. dopracuje sa do trvalého provizória ktoré nič nevyrieši, iba minie čas a peniaze.