Ak už o tomto viete tak pardon
ratislavská hromadná doprava nemení od 1. júla svoje linky. Rozhodli o tom dnes poslanci mestského zastupiteľstva.
Návrh mal podľa námestníka primátora Karola Koladu zrýchliť a zefektívniť hromadnú dopravu z Petržalky cez mosty. Proti návrhu sa postavil starosta mestskej časti Petržalka Vladimír Bajan, ktorý kritizoval zrušenie a zredukovanie viacerých petržalských liniek, pretože by podľa neho Petržalčanom skomplikovali prepravu.
Pripomienky vyjadrili aj viacerí poslanci z iných mestských častí. K protestu sa pridalo tiež občianske združenie Lúky. Plánované zmeny v doprave sa týkali aj sprevádzkovania piateho mostu cez Dunaj. Keďže sa návrh neprijal, nebude cez most Apollo premávať MHD, povedal pre TASR Kolada. Presmerovanie niektorej z terajších liniek by totiž podľa neho narušilo celý systém dopravy v meste.
Okrem rušenia liniek malo byť najväčšou zmenou zhustenie intervalov na tri minúty a zvýšenie počtu zástavok na znamenie. Návrh rátal s vytvorením doplnkových a lokálnych liniek, ktoré by tvorili pripojenie k nosným. Rátalo sa s vytvorením prestupných uzlov, so zrušením 8 autobusových liniek z Petržalky a niektorých električiek. Z ušetrených peňazí mal Dopravný podnik riešiť situáciu liniek v Devínskej Novej Vsi.
http://spravy.atlas.sk/z_domova/234389/
ratislavská hromadná doprava nemení od 1. júla svoje linky. Rozhodli o tom dnes poslanci mestského zastupiteľstva.
Návrh mal podľa námestníka primátora Karola Koladu zrýchliť a zefektívniť hromadnú dopravu z Petržalky cez mosty. Proti návrhu sa postavil starosta mestskej časti Petržalka Vladimír Bajan, ktorý kritizoval zrušenie a zredukovanie viacerých petržalských liniek, pretože by podľa neho Petržalčanom skomplikovali prepravu.
Pripomienky vyjadrili aj viacerí poslanci z iných mestských častí. K protestu sa pridalo tiež občianske združenie Lúky. Plánované zmeny v doprave sa týkali aj sprevádzkovania piateho mostu cez Dunaj. Keďže sa návrh neprijal, nebude cez most Apollo premávať MHD, povedal pre TASR Kolada. Presmerovanie niektorej z terajších liniek by totiž podľa neho narušilo celý systém dopravy v meste.
Okrem rušenia liniek malo byť najväčšou zmenou zhustenie intervalov na tri minúty a zvýšenie počtu zástavok na znamenie. Návrh rátal s vytvorením doplnkových a lokálnych liniek, ktoré by tvorili pripojenie k nosným. Rátalo sa s vytvorením prestupných uzlov, so zrušením 8 autobusových liniek z Petržalky a niektorých električiek. Z ušetrených peňazí mal Dopravný podnik riešiť situáciu liniek v Devínskej Novej Vsi.
http://spravy.atlas.sk/z_domova/234389/
Je to narast km..
yale
Problém samozrejme je aj v tom, že neexistuje viditeľná protihodnota, ak sa pomenia linky pri otvorení linky metra, každý vidí výhodu. Ťažko však stavať linky s nosným systémom bez existencie samotného nosného systému. Ak by sa aspoň pre najdôležitejšie nosné linky z Petržalky nakúpili nové autobusy, ľudia by videli aspoň nejaké okamžité zlepšenie.
Obávam sa, že celý projekt električky do Petržalky (nehovoriac už o výstavbe REÁLNEHO nosného systému) je iba chiméra, ak sa všetci schovávajú už pri takomto jednoduchom kroku ako riešili dnes, potom je dosť možné že nový projekt opäť zhavaruje pri najbližšom probléme, resp. dopracuje sa do trvalého provizória ktoré nič nevyrieši, iba minie čas a peniaze.