West-keby boli všetky kraje také isté malé ako Bratislava tak mysléim že by nebol problém.Pozri sa na Prešovský kraj-je obrovský a má veľkú nezamestnanosť.Košický-keby bol variant 12+12 tak by bol taký malý kraj ako Bratislavský, malá nezamestnanosť a nepotreboval by tak veľa peňazi z BA ,ale keďže teraz máme územie Michloviec, kde je obrovská nezamestnanosť tak je to proste hrozné a potrebujeme veľa peňazí.
Ja by som sa este vratil k tomu rozchodu (nech poviem svoje slovo do hadky inokedy ako na Novy rok) ...je pravda, ako tu mnohi uviedli, ze firmy, ak bude zaujem, budu robit aj vozy na 1000ku, ale pokial viem, tak 1435 je daleko najpouzivanejsia (teda myslim...), teda sa odobera najviac vozov a tieto pravdepodobne budu najlacnejsie (naklady na vyvoj plati (v cene tramvaji) viac dopravnych podnikov).
Trate je, podla mna, tak ci tak nutne rekonstruovat. Kto neveri, nech ide do Brna alebo Prahy pozriet sa, ake kvalitne maju trate tam.
Posledna elektrickova trat v byvalom Ceskoslovensku (okrem BA), ktora je cisto 1000mm, sa nachadza medzi mestami Liberec a Jablonec a postupne sa rekonstruuje (zdvojkolajnenie + prechod na normalny rozchod), v Liberci uz maju 1435 alebo kombinovane a stare Jablonecke trate su zrusene. (Info: Zeleznicny magazin, tusim 11/2000.) Mimochodom, zaujimalo by ma, preco to robia, ked je 1000ka o tolko lepsia? (Myslim to vazne.)
PS1: Travicka na kolajach je fakt velmi esteticka, aspon to, co som videl v Brne niekde 2 zastavky od stanice.
PS2: Pekny Novy rok prajem vsetkym.
Spectre:Prý je tam použitá úplně nová převodovka. Jestli Ecomat I nebo II, to nevím. Ale do kopce to táhne fakt bezvadně. Ten odpich, to jsem ještě u kloubáku nezažil. Takže nevím.
A těch 730 je zhruba cca tak kolik? 100,300,50......
Martin> To ma dosť zarazilo, krútiaci moment som čakal väčší. (Toto je skoro to isté, ako Ikarus 435) Do kopca to musí byť so ZFkou dosť lenivé. Tie Pražské majú starú prevodovku ZF ECOMAT, alebo modernejšiu ECOMAT-II ????
Inak stav Karosiek 73X v BA je aj pre nás sci-fi
Darro> Na tej stránke, ktorú si napísal veľkými písmenami už bolo za jej históriu viacej kravín, takže by som to ako fakt nebral.....
Darro: No neviem, kde si to tam videl, ale zrejme to bude informacia typu "suprava 7303+7304 vysla von z ustrednych dielni" alebo podobne 4400 ma este povodne transparenty, len su zakryte farbou, plechmi a kartonmi. Naposledy som vlani videl cast bocneho transparentu, kde bolo "43 Hlavna stanica CSD"...
Ludia neviete nieco o vozidle "4400" vraj mu dali spravit digitalne tabule Brose ale co je na tom pravdy neviem ked niekto nieco o tom viete tak mi to poslite na jojo666@stonline.sk
TUTO INFORMACIU MAM ZO STRANKY : MESTSKADOPRAVA.SK
Martin>A presne otom ja hovorim.Ine prerozdelenie penazi znamena pre Bratislavu 12 miliard a nie 3.A preto platame diery Slovenska.Pri prieskume Eu najlepsi region bola Praha-115% priemeru EU a na druhom mieste Bratislava-100% priemeru EU.
West:Musím tě opravit:Praha nedostává od státu ani korunu, vše si hradí sama. V ČR je jiný způsob rozdělování peněz než na Slovensku. Letos nebyl rozpočet 20mld. ale 32mld. To vše je placeno z daní
zaměstnanců v Praze, od turistů, kterých je v Praze
velmi mnoho-hotely, restaurace atd. Jestli stát dá
na něco peníze, tak to možná bude na opravu Karlova mostu, ale na nic jiného.
d3k0:Tenhle zadek mají i krátké Renaulty z letošního roku.
Myslet si že 32 miliard je dost je blbost, víte kolik má Praha vydání:Jen 1/4 padne na stavbu metra,
další-nákup vozů metra, rekonstrukce tramvají a tram. kolejí, nákup vozů metra, stavba obchvatu,
automobilových tunelů, oprava památek, rozvoj letiště, stavba tram. trati na Barrandov atd. atd.
Hezký Nový rok na Slovensko
KLF> Elektricku porovnavat so zirafou? To je zas nova moda
Pocujte, dnes je nejaky T6-zacvik-day, alebo co? Same natrieskane kabinky..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Martin
výkon-213kW /2050 ot/min
kroutící moment-1100 Nm / 1080-1500 ot/min
zdvihový objem-7800 ccm
převodovka- ZF 4 HP 592 (4 do předu, 1 dozadu)
(na přání)-VOITH D 854.3 (4 do předu, 1 dozadu)
-VOITH D 851.3 (3 do předu, 1 dozadu)
-ZF 5 HP 592 (5 do předu, 1 do zadu)
Zadní náprava-ZF portálová hnací
Střední náprava-Renault
Přední náprava-Renault tuhá
Vzduchový okruh-kompresor KNORR 630 ccm, 1,25MPa
Brzdy-ABS/ASR
Palivová nádrž-360 litrů