Si: polaritu aj vo vyhybke otocis, ved v krizi vyhybky mas jeden smer pod napätim a jeden bez. Staci len jedno drievko pridat rovnako, ako bola stara perovka pri zimaku. Amos: netusim, ale da sa to spocitat, len stale nechapem preco jednostopu trat. A ked uz 1stopu, dobre, ale aj repliku Daimler-Stoll tbusu (rovno 2, letny a zimny) s kontaktnym vozickom namiesto brkatych zberacov.
Ámos Keynes
500.000 je pri rozpočte 2,2mld. 0,023%
50h je pri cene lístka 14Sk 3,5% pri 18Sk lístku to je 2,78%
Aj keď neviem čo to stým má spoločné, lebo mne pri výmene lístkov pri novej cene môže byť ukradnuté koľko je percentuálne výrobna cena na nominálnej hodnote. Pre mňa je dôležité ako to zaťaží rozpočet DP.
otazka zvycajne konci otaznikom, tvrdenie bodkou, takze som dedukoval, ze to tvrdis a nie, ze sa pytas... = Otázka zvyčajne končí otáznikom, tvrdenie bodkou, takže som dedukoval, že to tvrdíš a nie že sa pýtaš...
To je to isté. Sorry ale niekedy, teda často ten otáznik zabúdam.
A ešte by som rád spýtal ako to je, keď voz pôjde cez tú výhybku. Musel by sa vodič rozbehnúť, dať páku (tú o ktorej písal Andy v #44739 čo majú 14/15Tr) do nuly, prejsť cez výhybňu zotrvačnosťou a potom ju dať do druhej polohy?
A čo sa stane ak by sa vodič pomýlil a dal páku do zlej polohy? Odpáli to vo voze niečo?