Reakcia na: m@rtin #44578:
Ako pozerám, tak 24hodinových a viacdenných lístkov sa zdraženie dotklo len minimálne, takže ako chudobný slovenský turista som spokojný. ? Aspoň bude viac dôvodov kupovať si viacdenný lístok. Ak som totižto býval napríklad na Žižkove tak, že do centra to bolo pešky kúsok a v konečnom dôsledku to časovo vychádzalo rovnako ako trepať sa na električkovú zástavku a odtiaľ sa do centra odviezť, chodil som pešo a na dlhšie jazdy používal jednorazové lístky. Tie viacdenné by sa mi jednoducho nezaplatili. Teraz to už asi bude inak.Re #44650 81-71: Práve stanica Radlická je spolu s Kolbenovou v súčasnosti snáď najmenej využívanou stanicou. Metro na Černý most je vyťažené najmä vďaka priľahlému autobusovému terminálu. Električka do Petržalky v rozumnom rozsahu môže byť aj pri stávajúcich financiách hotová oveľa skôr ako tvoje metro v roku 2030. Navyše, električka sa môže prispôsobovať rozvoju územia a nie naopak...
tr3mp
Jedna trasa metra prepraví toľko cestujúcich ako 2 - 3 trate električiek. Nižšia kapacita električiek NIE JE nevýhodou v prípade, že je možné vytvoriť hustejšiu sieť. V Petržalke by bolo lepšie postaviť dve-tri trate električiek, ktoré by zabezpečili priamu obsluhu takmer celého územia. Jedna trasa môže viesť po koridore metra, druhá v budúcnosti z centra z Obchodnej cez tunel a mostom cez Dunaj a po Viedenskej a Rusovskej k petržalskej stanici. Ďalej je možné pokračovanie popri Panónskej na juh. Touto trasou by sa vyriešilo aj priame prepojenie západnej Petržalky na centrum mesta, ktorý by pri metre bolo realizované autobusmi alebo návozom na metro.