Reply on: m@rtin #44668:
prepáč, ale ako to tak čítam, tak vlastne neviem - píšeš to preto že sa tým sťažuješ alebo chváliš?P.S. radšej ani neskúšaj porovnávať DP Praha s DPB, to sa proste porovnať nedá...
- kde by som nasiel nejake obdobne kvalitne scany (alebo digitalnu formu) evidencnych cisel ? To su tie zlte s ciernym odtienom. Vdaka !

tr3mp
Jedna trasa metra prepraví toľko cestujúcich ako 2 - 3 trate električiek. Nižšia kapacita električiek NIE JE nevýhodou v prípade, že je možné vytvoriť hustejšiu sieť. V Petržalke by bolo lepšie postaviť dve-tri trate električiek, ktoré by zabezpečili priamu obsluhu takmer celého územia. Jedna trasa môže viesť po koridore metra, druhá v budúcnosti z centra z Obchodnej cez tunel a mostom cez Dunaj a po Viedenskej a Rusovskej k petržalskej stanici. Ďalej je možné pokračovanie popri Panónskej na juh. Touto trasou by sa vyriešilo aj priame prepojenie západnej Petržalky na centrum mesta, ktorý by pri metre bolo realizované autobusmi alebo návozom na metro.