Reakcia na: 81-71 #44637:
Komunisti sice zacali, ale velmi rychlo pochopili ze uzemne plany, podla ktorych mala mat Bratislava v roku 2000 700 tisic a viac (tamker tvojnasobok oproti skutocnosti) obyvatelov sa nenaplnia. Petrzalka mala vyzerat inak ako sa v skutocnosti postavila, upustilo sa aj od "Zakarpatskeho osidlovacieho pasu" ci ako to nazvali, kvoli krematoriu. Nastastie! Uz ziadna megalomania! Ked bolo jasne ze BA bude mat maximalne pol miliona obyvatelov, tak sa objavili opodstatnene vyhrady a vystavba tazkeho metra sa nakoniec zastavila. Nastastie. Dopravaci uz vtedy mali jasno a vedeli ze metro je neekonomicke. Ano, aj za bolsevika sa setrilo. Ale politici sa ho nechceli vzdat. Metro bolo za cele tie roky vecou politickou, nie odbornou. Po odbornej stranke bolo jasne ze ho netreba, len par vyvolenych odbornikov to nechcelo pripustit, lebo mali svoje sny. Pruser je v tom, ze sa nezacalo uz vtedy s elektrickami, ale zacalo autobusove provizorium, ktore trva dodnes. A prosim ta, odkial beries svoj odhad, ze na metro bolo preinvestovanych 1 mld Kcs? Zo je velmi zaujimave.
galiyosha
Re #44637 81-71: Tak to je skutočne veľmi hrubo povedané. Most Apollo je prakticky hotový, z metra nestálo skoro vôbec nič. To vlastne ani nie je hrubo povedané, to je len tvoja obvyklá demagógia. Čo sa týka rýchlosti, metro by urýchlilo cestovanie len tým, ktorí by mali ako počiatok, tak cieľ cesty priamo v dochádzkovej vzdialenosti od stanice metra. Ostatným by sa pre nutnosť použitia doplnkovej dopravy na jednom alebo oboch koncoch cesty naopak cestovanie predĺžilo.