Reakcia na: si #44642:
no, čo sa týka Janíkovho Dvora: ak by sa stavba nezastavila, nič by si asanovat nemuselo. Zdá sa ti to možno málo, ale ten "hlúpy" zárez cez Petržalku, to sú obrovské tisícky kubíkov zeme, to dačo tiež stálo, ale dobre, to sa dá využiť. Možno o tom nevieš, ale bolo vyvŕtaných viacero prieskumných šácht- na Pribinovej, v Petržalke...atd. to sú tiež prachy...a napokon samotné projekty zhltli cca 0,5 mld Kčs, čo dnes by bolo v SKK možno aj zopár pekných mld, takže asi tak...mysli na to, že na tu elinu idu vyčlenit dáke prachy a za každý milion sa hadaju, ale že bolo premárnených niekolko násobne viac ako teraz idu dat na elinu, to uz nikoho netrápi. Je ticho, lebo tí vlci, čo stopli metro, vlastne stopili obrovské mld, čo teraz vdaka zastaveniu stavby prídu navnivoč.
?
fobust
Komunisti sice zacali, ale velmi rychlo pochopili ze uzemne plany, podla ktorych mala mat Bratislava v roku 2000 700 tisic a viac (tamker tvojnasobok oproti skutocnosti) obyvatelov sa nenaplnia. Petrzalka mala vyzerat inak ako sa v skutocnosti postavila, upustilo sa aj od "Zakarpatskeho osidlovacieho pasu" ci ako to nazvali, kvoli krematoriu. Nastastie! Uz ziadna megalomania! Ked bolo jasne ze BA bude mat maximalne pol miliona obyvatelov, tak sa objavili opodstatnene vyhrady a vystavba tazkeho metra sa nakoniec zastavila. Nastastie. Dopravaci uz vtedy mali jasno a vedeli ze metro je neekonomicke. Ano, aj za bolsevika sa setrilo. Ale politici sa ho nechceli vzdat. Metro bolo za cele tie roky vecou politickou, nie odbornou. Po odbornej stranke bolo jasne ze ho netreba, len par vyvolenych odbornikov to nechcelo pripustit, lebo mali svoje sny. Pruser je v tom, ze sa nezacalo uz vtedy s elektrickami, ale zacalo autobusove provizorium, ktore trva dodnes. A prosim ta, odkial beries svoj odhad, ze na metro bolo preinvestovanych 1 mld Kcs? Zo je velmi zaujimave.