81-71: necit sa byt povolanym posudzovat zatazove smery prazskej MHD, ale aj tam sa zadarilo zopar hrubych kiksov, metro z toho nevnimajuc. Napriklad fatalna facka trolejbusom leta pane 1972, systematicka likvidacia tramvaji v centre po kvetnu 1974, vzita dogma o nutnosti stavet metro jako barak (kryte nadzemne useky na Becku okolo Zlicina a Cerneho mosta i mnoga inych). Ono ani v Materi Urbule nie je vsetko idealne, aj ked idealnejsie ako v hlavnej dedine SR.
Podľa mňa mestu robí problém dať miliardy na IAD ... Diaľničné stavby (D1 Viedenská - Prístavný most, D1 Mierová - Senecká, D2 Lamačská - Mlynská dolina vrátane Sitín) sú financované štátom, mesto na ne žiadne prostriedky neposkytuje. Dokonca aj jediná väčšia stavba pre IAD, ktorá patrí mestu je financovaná spolovice zo štátneho rozpočtu a druhá polovica ide z pôžičky so štátnou zárukou.
AAA
Čo sa metra na letisko týka. Podľa argument o prázdnosti súprav v úseku Dejvická - Letisko, nie je veľmi smerodajný, keďže by tu bolo možné zaviesť pásmovú prevádzka, aká je na trati B. Aj ja sa musím stotežniť s argumentom, že B Zličín - Letisko, je oveľa lepšie aj preto, že je to lacnejšie, a aj preto, lebo potom sa budú súpravy Smíchov(Nové Butovice)-Zličín premávať častejšie a zlepší sa obsluha priľahlej oblasti.
V Prahe sa inak podporuje IAD tiež (tunel Mrázovka, obchvat)