81-71: necit sa byt povolanym posudzovat zatazove smery prazskej MHD, ale aj tam sa zadarilo zopar hrubych kiksov, metro z toho nevnimajuc. Napriklad fatalna facka trolejbusom leta pane 1972, systematicka likvidacia tramvaji v centre po kvetnu 1974, vzita dogma o nutnosti stavet metro jako barak (kryte nadzemne useky na Becku okolo Zlicina a Cerneho mosta i mnoga inych). Ono ani v Materi Urbule nie je vsetko idealne, aj ked idealnejsie ako v hlavnej dedine SR.
AAA
Čo sa metra na letisko týka. Podľa argument o prázdnosti súprav v úseku Dejvická - Letisko, nie je veľmi smerodajný, keďže by tu bolo možné zaviesť pásmovú prevádzka, aká je na trati B. Aj ja sa musím stotežniť s argumentom, že B Zličín - Letisko, je oveľa lepšie aj preto, že je to lacnejšie, a aj preto, lebo potom sa budú súpravy Smíchov(Nové Butovice)-Zličín premávať častejšie a zlepší sa obsluha priľahlej oblasti.
V Prahe sa inak podporuje IAD tiež (tunel Mrázovka, obchvat)