Reply on: 81-71 #44577:
Ok, ale dokážeš vymenovať iné miliardové stavby pre IAD, ktoré financovalo mesto (v nedávnej minulosti) okrem mosta Košická (keďže ten most je zatiaľ financovaný z pôžičky, ktorú si mesto zobralo, ale ešte nespláca)? Alebo tie necelé dve mld. na jedinú stavbu (most) sú tie o ktorých hovoríš ako miliardy dávané mestom na dopravné stavby?
Podľa mňa mestu robí problém dať miliardy na IAD ... Diaľničné stavby (D1 Viedenská - Prístavný most, D1 Mierová - Senecká, D2 Lamačská - Mlynská dolina vrátane Sitín) sú financované štátom, mesto na ne žiadne prostriedky neposkytuje. Dokonca aj jediná väčšia stavba pre IAD, ktorá patrí mestu je financovaná spolovice zo štátneho rozpočtu a druhá polovica ide z pôžičky so štátnou zárukou.
81-71
")V 75% na základní jízdenku jezdí po Praze turisti, kteří doma platí i částky převyšující 50Kč apod. A nevidím ani jeden důvod, proč bych já měl ze svých daní dotovat jejich směšně nízkou cenu cestování po Praze." Je to smiešne, ved práve Praha je mestom, ktoré získava na turizme obrovské peniaze, fakt obrovské. Samozrejme za úpravu cien v Prahe nič nemám, ale ten tvoj argument je velmi lacný.........