Reply on: 81-71 #44577:
Ok, ale dokážeš vymenovať iné miliardové stavby pre IAD, ktoré financovalo mesto (v nedávnej minulosti) okrem mosta Košická (keďže ten most je zatiaľ financovaný z pôžičky, ktorú si mesto zobralo, ale ešte nespláca)? Alebo tie necelé dve mld. na jedinú stavbu (most) sú tie o ktorých hovoríš ako miliardy dávané mestom na dopravné stavby?
Podľa mňa mestu robí problém dať miliardy na IAD ... Diaľničné stavby (D1 Viedenská - Prístavný most, D1 Mierová - Senecká, D2 Lamačská - Mlynská dolina vrátane Sitín) sú financované štátom, mesto na ne žiadne prostriedky neposkytuje. Dokonca aj jediná väčšia stavba pre IAD, ktorá patrí mestu je financovaná spolovice zo štátneho rozpočtu a druhá polovica ide z pôžičky so štátnou zárukou.
papuca
praha ma vacsi rozpocet-je vacsia.
brno ma svoj rozpocet - je mensie.
bratislava ma svoj rozpocet a aha... kam idu peniaze. nie ze nie su...otazka je, kam idu.
a zdrazenie cestovneho v prahe? prirodzene a normalne. ja na to mozem povedat iba tolko: "konecne!" uz som sa bal, ze tam nepadol socializmus ;o) a turistom to prekazat nebude. stale budu prekvapeni, ako rychlo sa dopravia kam potrebuju, kuknu co chcu a este sa stihnu vratit a to seeecko na jeden listok - a na europu relativne lacny.
a ceny v BA? hm, no, pravda je, ze jazda na horskej drahe stoji viac.ale z kolotocou aspon mate vacsinou fajn zazitok.
a je super o tom diskutovat, ale co na to ti, ktori za to zodpovedaju???!!! smutny obraz hl.mesta SR.