Reakcia na: KLF #43914:
Neviem, nakresy som nejake videl, no len priecne rezy tusim, a uz neviem kde, ale... auta??? Apage... povodny projekt bol prave o tom, ze so ziadnymi gumenymi kolesami sa tam uz pocitat nebude... proste: chodnik - konstrukcia - 2 kolaje - konstrukcia - chodnik. Tot vsjo. Dufam ze nejakeko somara fakt nenapadne tam pchat este nejaky asfalt... Pan zu(m)pan sice nebude mat kade chodit do Au cafe, ale dufam ze zaujem jeho osoby a lobby okolo neho neprevazi nad zdravym rozumom...
tr3mp
Keď si myslíš, že by sa mal stavať rovno podzemný prechod NS popod Dunaj - je tu jednoduché riešenie. Stačí zohnať tých pár miliárd naviac a vo vedení mesta sa určite potešia
Re #43888 sommelier: Zdvihnúť sa má len stredná časť mosta, bočné je možnosť znížiť až o 2,1 metra (čiže mostovka by v horizontálnom smere opisovala oblúk). Keby sa teda zvolilo riešenie, že by električka vchádzala pod šafka hneď z mosta, na styku nájazdu na most s križovatkou by mohla byť o 2,1 metra nižšie pri zachovaní klesania (v prípade, že klesanie zjazdu nie je maximálne možné podľa normy), tak aj nižšie. Pri širke vozovky cca 15 m trať klesne na opačnej strane ešte o cca ďalší meter. Potom je tu minimálna prejazdná výška električkovej trate, čo môže byť cca 4,5 metra (nemám po ruke normu, ale podjazd Ružinovskej popod Bajkalskú má 4,7 m). Teda vozovku na šafku strane Starého mosta by bolo nutné vyvýšiť max o cca 2,5 metra (v prípade väčšieho klesania mosta a nájazdu naň aj menej) a trať by sa úplne "schovala" pod zem po asi 30 - 40 m (môžete si ísť premerať, kde by to asi bolo