Davam do pozornosti, ze pri pisani prispevku sa uz po stlaceni TAB "kurzor" nepremiestni na smajliky, ale priamo na tlacitko Pridat prispevok, potom staci stlacit Enter. Rovnako Enter staci stlacit aj v nasledujucom okne, ak ho chcete zavriet. Tolko pre tych, ktori neradi klikaju mysou ?
tr3mp
Keď si myslíš, že by sa mal stavať rovno podzemný prechod NS popod Dunaj - je tu jednoduché riešenie. Stačí zohnať tých pár miliárd naviac a vo vedení mesta sa určite potešia
Re #43888 sommelier: Zdvihnúť sa má len stredná časť mosta, bočné je možnosť znížiť až o 2,1 metra (čiže mostovka by v horizontálnom smere opisovala oblúk). Keby sa teda zvolilo riešenie, že by električka vchádzala pod šafka hneď z mosta, na styku nájazdu na most s križovatkou by mohla byť o 2,1 metra nižšie pri zachovaní klesania (v prípade, že klesanie zjazdu nie je maximálne možné podľa normy), tak aj nižšie. Pri širke vozovky cca 15 m trať klesne na opačnej strane ešte o cca ďalší meter. Potom je tu minimálna prejazdná výška električkovej trate, čo môže byť cca 4,5 metra (nemám po ruke normu, ale podjazd Ružinovskej popod Bajkalskú má 4,7 m). Teda vozovku na šafku strane Starého mosta by bolo nutné vyvýšiť max o cca 2,5 metra (v prípade väčšieho klesania mosta a nájazdu naň aj menej) a trať by sa úplne "schovala" pod zem po asi 30 - 40 m (môžete si ísť premerať, kde by to asi bolo