Na ťažké metro je už veľmi neskoro. A aj preto, že nikto nikde na to nezoženie peniaze. Holý fakt. No lacná električka, ktorú stavajú ľudia, ktorí sa v nej vezú vtedy, keď si chcú urobiť akože prieskum MHD v BA, že pán starosta, nesmieme sa ničomu diviť. Volové.
Jednoducho a proste, nebude to tu lepšie pokiaľ zlodeji a ich deti nevymrú a konečne si tam nesadne niekto s politicko - ekonomickou nezávislosťou, že takému Jožkovi alebo Jurkovi treba nechať zarobiť.
To mesto je tak krásne zničené a stále ho ničia a pekných pár rokov budú ničiť. Je to úplne jedno.
Po cestách je najlepšie jazdiť traktorom (ako SND). Hocikto si to hocikde rozkope, zaleje asfaltom samozrejme že sa po tom nedá jazdiť, chodníky vlnkovité, zámková dlažba rozbitá za týždeň. Vitajte v Bratislave.
Zprznené mesto, v ktorom sa nenapráva, ale przní ďalej v započatej práci. A napchávajú vrecká.
Jednoducho a proste, nebude to tu lepšie pokiaľ zlodeji a ich deti nevymrú a konečne si tam nesadne niekto s politicko - ekonomickou nezávislosťou, že takému Jožkovi alebo Jurkovi treba nechať zarobiť.
To mesto je tak krásne zničené a stále ho ničia a pekných pár rokov budú ničiť. Je to úplne jedno.
Po cestách je najlepšie jazdiť traktorom (ako SND). Hocikto si to hocikde rozkope, zaleje asfaltom samozrejme že sa po tom nedá jazdiť, chodníky vlnkovité, zámková dlažba rozbitá za týždeň. Vitajte v Bratislave.
Zprznené mesto, v ktorom sa nenapráva, ale przní ďalej v započatej práci. A napchávajú vrecká.
tr3mp
Keď si myslíš, že by sa mal stavať rovno podzemný prechod NS popod Dunaj - je tu jednoduché riešenie. Stačí zohnať tých pár miliárd naviac a vo vedení mesta sa určite potešia
Re #43888 sommelier: Zdvihnúť sa má len stredná časť mosta, bočné je možnosť znížiť až o 2,1 metra (čiže mostovka by v horizontálnom smere opisovala oblúk). Keby sa teda zvolilo riešenie, že by električka vchádzala pod šafka hneď z mosta, na styku nájazdu na most s križovatkou by mohla byť o 2,1 metra nižšie pri zachovaní klesania (v prípade, že klesanie zjazdu nie je maximálne možné podľa normy), tak aj nižšie. Pri širke vozovky cca 15 m trať klesne na opačnej strane ešte o cca ďalší meter. Potom je tu minimálna prejazdná výška električkovej trate, čo môže byť cca 4,5 metra (nemám po ruke normu, ale podjazd Ružinovskej popod Bajkalskú má 4,7 m). Teda vozovku na šafku strane Starého mosta by bolo nutné vyvýšiť max o cca 2,5 metra (v prípade väčšieho klesania mosta a nájazdu naň aj menej) a trať by sa úplne "schovala" pod zem po asi 30 - 40 m (môžete si ísť premerať, kde by to asi bolo