Na novy design si budem musiet zvyknut, ale hned teraz vidim, ze negativnym posunom je velka horna lista, ktora iba zabera zbytocne miesto. Radsej si dajte logo uplne dolava hore, ale nech je horna lista co najmensia, takto je zbytocne prazdna.
klucove slovo: usability / pouzitelnost
klucove slovo: usability / pouzitelnost
Takze ta asfaltka co vedie za Umelkou bude zrusena a tiez cestny nadjazd na druhej strane, za stadionom Artmedie, hej ? Lebo podla mna by sa tam zmestili aj auta, aj eliny. Eliny by mali vyhradeny pas kde teraz je cesta a pokracovali by po nadjazde za stadionom k Chorvatskemu ramenu. Auta by mali "roztiahnuty" terajsi zeleznicky pruh s napojenim na cestu (a LEN na tu cestu!) za Umelkou a pokracovali by tiez nadjazdom za stadionom Artmedie, ale po casti, ktora je zatial postavena len z casti. Osobne si myslim, ze s autami s atam pocita, nakolko z nadjazdu za stadionom s aprave stavia dalsia rampa pre auta smerom dolu. Takze moc by som neveril, ze Stary most bude len pre eliny. Preto som sa pytal, ci si niekde videl nakresy (aj dopravne riesenie).
tr3mp
Keď si myslíš, že by sa mal stavať rovno podzemný prechod NS popod Dunaj - je tu jednoduché riešenie. Stačí zohnať tých pár miliárd naviac a vo vedení mesta sa určite potešia
Re #43888 sommelier: Zdvihnúť sa má len stredná časť mosta, bočné je možnosť znížiť až o 2,1 metra (čiže mostovka by v horizontálnom smere opisovala oblúk). Keby sa teda zvolilo riešenie, že by električka vchádzala pod šafka hneď z mosta, na styku nájazdu na most s križovatkou by mohla byť o 2,1 metra nižšie pri zachovaní klesania (v prípade, že klesanie zjazdu nie je maximálne možné podľa normy), tak aj nižšie. Pri širke vozovky cca 15 m trať klesne na opačnej strane ešte o cca ďalší meter. Potom je tu minimálna prejazdná výška električkovej trate, čo môže byť cca 4,5 metra (nemám po ruke normu, ale podjazd Ružinovskej popod Bajkalskú má 4,7 m). Teda vozovku na šafku strane Starého mosta by bolo nutné vyvýšiť max o cca 2,5 metra (v prípade väčšieho klesania mosta a nájazdu naň aj menej) a trať by sa úplne "schovala" pod zem po asi 30 - 40 m (môžete si ísť premerať, kde by to asi bolo