Reakcia na: BMko #42808:
Formulácia "odmietam s Tebou diskutovať, lebo píšeš bludy" s nevysloveným podtextom "nebudem sa baviť s nikým, kto neuznáva moju dokonalosť, genialitu, nehynúce zásluhy o záchranu a rozvoj DPB a ešte si dovoľuje mať aj iný názor" svedčí o tom, že Tvoje cesta do topmanagementu DPB môže byť veľmi rýchla.Taktiež názor "nebudeme čistiť električky, však si ich cestujúci zašpinili sami" som počul už aj niekde inde, od akéhosi inžiniera "Vieštosavôbecnedámytumámeinéstarosti"...
?
d3k0
1(=13): Hlavna stanica - Obchodna - Nam. SNP - Jesenskeho - Nam. L. Stura - Safarikovo nam. - Nam. SNP - Obchodna - Hlavna stanica
2: Zlate piesky - Vajnorska - Vazovova - Obchodna - Nam. SNP - Spitalska - Vajnorska - Zlate piesky
3: Raca - Americke nam. - Spitalska - Sturova - Janikov dvor
4: ZST Nove Mesto - Vajnorska - Spitalska - Sturova - Janikov dvor
5: ZST Vinohrady - Obchodna - tunel - Dubravka (do 6.00, po 19.00 a cez vikendy az do Race)
6: Karlova Ves - nabrezie - Jesenskeho - Sturova - Janikov dvor (do 6.00, po 19.00 a cez vikendy az do Dubravky)
7(=14): Ruzinov - Nam. L. Stura
8(=8): Ruzinov - Hlavna stanica
Ma to len jednu podmienku - vybudovanie prestupneho uzla medzi Vazovovou a Radlinskeho nam. Inak satento system da zaviest uz teraz s ukoncenim petrzalskych liniek na Nam. LS resp. Safku.
Zakladnou filozofiou navrhu je umoznit prepravu medzi koncami siete co najkratsou cestou bez roznych esiciek a podobne a zaroven moznost dostat sa odvsadial vsade s max 1 prestupom.