Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Vševedko samofandivý #42069:

Preco by to malo byt to najhorsie? Ja nemam ziadne vypocty, ale sam vies aky nepomer kvalita/cena v Bratislave je. A o ten mi ide. Ty to dobre poznas.
Reakcia na: nndro #42076:
? Už vidím ako sa K2ka míňa pri Pezinku s Pendolinom. ?
Bože ľudia, prečo stále rozmýšlate nad tým, ako spojiť električku so železnicou. Hádam si nemyslíte, že ŽSR pustia na trať IV. či V. Helsinského koridoru naše električky. S-bahn vo Stuttgarte či Viedni nikde po trasách nosného systému nepremáva. Ako keby sme mali dopravu v meste vyriešenú a teraz nevedeli čo s peniazmi.
Reakcia na: nndro #42076:
tak zas trojicky mozes kludne spravit aj na 1000cke, akurat si k tomu treba vybavit prislusnu vynimku na dlzku supravy kvoli tomu ze elektricku povazuju aj za cestne vozidlo... (to by bolo treba ale aj pri 1435)
Reakcia na: si #42075:
Sak hej... tie podvozky ma seru !!! lebo tie kolajnice povedzme v dubravke a v raci a este vo vajnoroch .. by sa dalo.. ale v meste by to bola haluz... a tymto by sa aspon trochu zlepsila situacia v BA ked vezmem do uvahy ze by sa z dvojiciek spravili trojicky .. zmensil by sa pocet liniek a spravilo by sa napojenie na ZSR . ???
Reakcia na: nndro #42074:
jasne ze je, len to sa mnohym ludom nepaci zeby prisli o uzkokolajku (a v neposlednom rade su to aj peniaze)
Otazka co by to stalo je dost siroka a zavisi d toho ako by sa to robilo (a taktiez kde by sa ten kilometer ktory chces vediet nachadzal). Pokial by sa robila kompletnaq rekonstrukcia zvrsku tak cena je rovnaka ako ked sa to robi na 1000ku; len prestavba existujuceho zvrsku by na niektorych usekoch bola jednoducha (posunutie kolajnic na otvorenom zvrsku); na druhej strane tym ale potom neodstranis chyby ktore sa na tratiach nachadzaju dnes.
Okrem nakladov na zmenu rozchodu trate nesmies zabudnut priratat naklady na zmenu podvozkov vozidiel.
Je hyipoteticky mozne urobit v BA 1450 mm ??? A ak ano tak asi co by stal jeden km prerobenia trate ?? ❓
Reakcia na: Vševedko samofandivý #42071:


Lebo by bolo treba mat v Bratislave ozajstny dopravny system a nie trat, ktora je na urovni drahy z lunaparku.
---- Ludia... ide predsa o € a este o € a nakoniec o € -... I ❤ DPB
Reakcia na: piki #42070:
Čo motáš S-Bahn s električkami?
Reakcia na: s. #42058:

Aby sme vsak mali nadvaznost na zeleznicu (vid S-Bahn Mnichov, Berlin atd.), musime mat predovsetkym kompatibilny rozchod so zeleznicou. Zacat treba hned pri budovani novej trate do Petrzalky. Dufam, ze ju tak aj postavia a namiesto prveho clanku nosneho dopravneho systemu nebudeme mat za rovnaké, prip. drahsie peniaze iba dalsiu vetvu bratislavskej uzkokolajky.
Reakcia na: fobust #42067:
Nebudem to tu analyzovať ale môžem Ťa uistiť, že znižovanie cestovného je to najhoršie, čo by Bratislava mohla urobiť.
Tvoje "výpočty" nie sú ničím podložené a vychádzajú z mylných predpokladov, čiže prichádzajú aj k nezmyselným záverom.
TeBeCe - ked som bol mensi tag som cely den bol pri okne a sledowal kedy ide 81 aka ... podla cisla .. napr. 4826 abo tag a zistil som ako xodili atd ale ted namam cas tag cem wedet ked odkal ide 81-1 , 81-2 atd wes ?? akoze ..... aspon tie tri linky ha ??? 81 21 86
Reakcia na: Ámos Keynes #42044:

1. Zvysit deficit o nejakych smiesnych 450 milionov? Si si tou sumou taky isty?
2. Ja nechcem iba dostat ludi naspat do MHD, ale v prvom rade vyvazit ten obrovsky nepomer kvalita/cena, ktory tu mame.
3. Ja chapem ze v spicke su vozidla preplnene, ale v sedle maju svoje rezervy, da sa ocakavat ze by sa po znizeni cestovneho zvysilo vyuzivanie MHD najma v tomot casovom obdobi a na kratke vzdialenosti v ramci CMO. Hybnost obyvatelstva sa zvysuje a to prave aj v sedle, ked uz ludia v meste su a potrebuju sa na kratky cas prepravit na ine miesto (urad, etc.).
4. Neporovnavaj nakup potravin v Lidli, Kauflande, Tescu, Carrefoure, etc. s dorpavou. Ten, kto na to ma, ten si kupi auto a kupuje drahsie. Ten kto nema, ten ide MHD a kupuje lacnejsie vyrobky a chodi do lacnejsich predajni. Rozdiely napr. medzi Lidlom a Tescom vsak nie su take velike ako medzi platenim nehorazneho cestovneho za mizerne sluzby a nakladmi na auto. Keby bola lacnejsia MHD minimalne o polovicu, vtedy by sa na to dalo ako tak pozriet aj z tebou popisaneho hladiska.
TeBeCe - ani linky 86 21 81 nedostnem ??? hm ?, ja cem tie odxody .. ha ???
TeBeCe - a tam mi ix gdo da ?? hm ?? si myslis ze som blby ?? sorry zesa oto zaujimam .. ces wedet 82 ake su dnes ??
mohol by som dakoho poprosit ze by mi zohnal harmonogramy s konecnyx zastawok a ze by tam bolo dopisane aky bus ide kedy ??? napr .... 81-2 ide 6,20 a pag 7,30 napr... cel by som to co maju wodici w kabine ten poriadok .. ha ???? ag dagdo tag mail .... exhiphopko@orangemail.sk .. dakujem studujem odxody atd .. tag sa tomu wenujem ... prosim
Reakcia na: exhiphopko #42062:
tu ti ich urcite nikto neda. obrat sa s pisomnou ziadostou na DPB. ?
TeBeCe: ale ja to cem mna to zaujima .. hej sag nejsom debil ja somm uz robil aj wlastne poriadky wem asi ako to je ne ??? ?
Reakcia na: s. #42058:
Nechci Mníchov na Slovensku ! Mníchov je asi najlepšia ukážka kolko maju Nemci penazí, asi najlepšie riešene mesto v Nemecku, jedno z najbohatších, bud realista ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.