jenky:
viete co nebudem verit že kupia nejake T-BUS až ked tu budu.
lebo napr.IKARUS 417(al. ikar 415T) vratený do ikarusu
(po case)
kolko A-BUS tu už bolo a žiaden sa nekupil.
Ta podmínka "Podstatné časti sa musia zhodovať v základných parametroch a spôsobe použitia s časťami ponúkanými v rámci predmetu obstarávania: karoséria, trakčný menič, zdroj pomocných napätí, pomocný dieselagregát, hnacia náprava." je stejně "nepříjemná" pro Solaris i Škodu, protože počet vyrobených 25Tr a ST18AC s dieselem je stejný - 1ks.
Chtělo by to opatřit si zadávací dokumentaci, ale ta asi bude dobře utajená
Nájdeš to aj na http://www.uvo.gov.sk/vestnik/hladaj05.php?vcislo=37&tabulka=metoda05&retazec=. no veľa sa tam toho nedočítaš. Asi jediné relevantné informácie sú, že kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena a ďalej podmienka "že všetky podstatné časti už boli použité spolu alebo samostatne v iných už vyrobených trolejbusoch. Podstatné časti sa musia zhodovať v základných parametroch a spôsobe použitia s časťami ponúkanými v rámci predmetu obstarávania: karoséria, trakčný menič, zdroj pomocných napätí, pomocný dieselagregát, hnacia náprava.", ktorá sa mi vôbec nepáči.
mam otazku, existuju na DPB straty a nalezy? Ked som nieco stratil v elektricke a nasiel to vodic, odovzda to niekam alebo uz nie je sanca ze to najdem?
DPB vypisal verejnu sutaz na "Nízkopodlažné kĺbové trolejbusy s pomocným diesel-elektrickým agregátom" - 15 kusov
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe