Vsevedko: nesnazim sa nic prekrucat, toboz nie Tvoje slova. Ta prirucka mala hlavicku CKD-DS Praha-Zlicin, klasicka hrebenova väzba. Sam dobre vies, ze za jednotny vozovy park sme minimalne dvaja a taktiez sam velmi dobre vies, ako to v DPB vyzera a ze Krasnany nie su ani Hloubetin, ani Motol, aj ked si to isti ludia myslia a tak sa aj tvaria a prave im tam vznika onen Salingrad, aj ked (si) to nikdy nepripustia a pri kazdej moznej prilezitosti sa budu vysmievat z rovnakych uchylov, ako su oni sami!
Vševedko
2) To tvrdenie, že TV3 má väčšiu mernú spotrebu ako zrýchľovač, je taktiež polopravda - ono totiž záleží na profile trate, medzizastávkovej vzdialenosti a technike jazdy. A čím je medzizastávková vzdialenosť menšia, tým sú výhody TV3 zrejmejšie. Ona aj gorila má na EC menšiu spotrebu ako peršing. Ono je to pomerne jednoduché - akonáhle na odporovej mašine dôjdem na hospodárny stupeň, tak nemám žiadne straty v regulácii. Oproti tomu má pulzná regulácia straty síce malé ale konštantné. Takže čím viac rozjezdov, tým je pulzná regulácia hospodárnejšia.