Reakcia na: Papyr #39671:
presne takto to Rakusania chceli - tahat IC dieslom cez Marchegg, preto im aj vo Viedni urobili trasu, ktora v poslednych rokoch nebola pre os vlaky pouzivana smerom na Westbf. To, ze to chodi cez Petrzalku, je dielo ZSSK. Rakusania v tomto ohlade s ekologiou problemy nemaju, staci sa pozriet na ER vlaky Wien - Znojmo, ktore idu na celom uzemi Rakuska pod drotmi s 2016, len medzi Retzom a Znojmom idu mimo drotov.
)
Papyr
Nikdy som neporozumel, preco IC z Kosic do Viedne idu cez BA takym komplikovanym sposobom. Gorila vlak dotiahne na hl.st., z druhej strany prilezie laminatka, odtiahne ho na Petrzalku, tam sa zlozitym posumovanim pripoji rakuska masina a odide to cez Kittsee. Podla mna by bolo omnoho rychlejsie a komfortnejsie prepojit to na hl.st. na rakusky diesel a odtiahnut to do Viedne cez Marchegg. (na ekologiu kaslem, je to minimum vlakov.) Poda mi niekto vysvetlenie?