Reply on: Papyr #39671:
A keď to už musí ísť pod drôtmi, tak cez žst. BA-Neustadt. V prvých návrhoch to tak bolo ale potom sa to vrátilo na hl. st. No inak ale preprah na hl. st. je relatívne bezproblémový, pretože ide o výmenu mašiny na opačných čelách a preprah v Petržlenke by sa dal odbúrať, keby sa tam nasadila 1014, ktorá k nám schválená je. Lenže súdruhovia psaováci to aj tak musia zdržať pol hodiny, bo pasová kontrola za jazdy, to sa nikdy nerobilo....
Papyr
Nikdy som neporozumel, preco IC z Kosic do Viedne idu cez BA takym komplikovanym sposobom. Gorila vlak dotiahne na hl.st., z druhej strany prilezie laminatka, odtiahne ho na Petrzalku, tam sa zlozitym posumovanim pripoji rakuska masina a odide to cez Kittsee. Podla mna by bolo omnoho rychlejsie a komfortnejsie prepojit to na hl.st. na rakusky diesel a odtiahnut to do Viedne cez Marchegg. (na ekologiu kaslem, je to minimum vlakov.) Poda mi niekto vysvetlenie?