Suhlasim, je to ovela lepsie riesenie, az na ten rakusky Diesel, lebo ak by dosla 2143, tak ta by sa dost trapila s celou supravou. Vsak ked som isiel do Wien v mimoriadnej suprave radenej ako 7 rakuskych Bpz (ci ake to su), tak nas museli tahat dve 2143, podotykam obe tahali.
Otazokca: Ten odklon na Westbhf. je dufam iba dnes, lebo o ziadnom neviem. Inac Zr 2556 stoji aj v Breitensee, takze mu to trva o dve minutky dlhsie. ?
High speed? Pod high speed si predstavujem Vmax > 200 km/h.
Takze prakticky:
BA hl.st. - Marchegg - Wien Suedbf.
66 km
jazdna doba (ER, zastavuje DNV, Marchegg, Schonfeld, Unter7brunnn, W-Eherzog-karl-Str., W-Simmering, W-Suedbf.)
1:09 h
BA hl.st. - BA Petrzalka - Wien Suedbf.
91 km
jazdna doba (IC, zastavuje BA-Petrzalka, Kittsee, W-Suedbf.)
1:10 h
pozn. - dnes sa jazdi namiesto na Suedbf. na Westbf, takze jazdna doba BA-W cez Kittsee je 1:34.
Takze zastavkovy vlak, ktory je ekvivalentom naseho Zr, to stihne rychlejsie cez Marchegg ako IC po tej "high speed" trati. Ved je to aj o 1/3 kratsie.
tak existuje ale este vela prikladov, kde jazdi diesel pod dratmi (Wiener Neustadt-Wien, Wien-Mistelbach, Wien-Gänserndorf, Wien-Bruck/Leitha...) Plany ÖBB su velmi odvazne, len keby ich uz zacali aj plnit. Staci pozriet, kolko rokov planuju elektrifikaciu Gänserndorf-Marchegg Gr.
Co sa tyka IC a pasovej kontroly- ti, co nastupuju v Engerau prejdu klasicky cez tamojsi Check-In. Pasovu kontrolu za jazdy mam overenu dokladne, oskusal som ju uz 7-krat.
Priprah chcipleho Taurusa a 240 alebo 263 je na 402/403 a 404/405. Na nocnom 407 nie je (a 400 zacina v Petrzalke), takze predpokladam, ze toto IC si videl 2-krat len s laminatkou.
O 1014 si nie som isty- prave citam, ze to ma 6-polove trojfazove asynchronne motory, drehstromantriebsystem-zwei netzseitige 4qS... nehadam sa, v elektrike sa nevyznam, ale doteraz som si myslel, ze je to asynchron. O povoleni viem akurat po Breclav, len dvakrat sa to dostalo pri skuskach do Brna, a keby sem naozaj mohli, preco by ich sem ÖBB nedali, ked uz mali snahy vozit IC cez Kittsee na hl.st. s 2016?
Bratislava 12. januára (TASR) - V prvom ťahu hry LOTO dnes padol jackpot vo výške 64 696 874 korún. Šťastné čísla boli 7, 14, 29, 30, 33, 41 a dodatkové číslo 1.
No do pr.. keby som obetoval par drobnych na oblubene linky, .. skoda reci ?
Nástup do vlaku do Rakúska v Ligetfalu je riešený cez prvé nástupište, na ktoré je jediný povolený vstup cez priestor, v ktorom sa vykonáva pasová kontrola.
To nie je zase až také jednoznačné, že Rakúšania s tým nemajú problém, teraz to chcú zadrátovať 15kV až do Znojma, aby nemuseli kvôli kúsku Retz-Znojmo jazdiť už z Viedne s Herkulom.
1014 rozhodne nie je asynchrón a bola schválená ešte za ČSFR, tak predpokladám, že jej to ostalo. A keĎ sa robí púasová kontrola za jazdy medzi hl. st. a Petržlenkou, tak ako kontrolujú tých, čo v Engerau nastúpia? JA som teda ešte na hl. st. príprah Taurusa a laminy na hlavnej nevidel, vždy s tým prišla lamina sama. Aj keď tento rok som bol na stanici v čase viedenského IC len asi dvakrát.
pasova kontrola sa uz v tomto grafikone robi za jazdi medzi Hl.st. a Petrzalkou (aj slovenska aj rakuska). Preto je ten skrateny pobyt v Petrzalke a taha sa Taurus na hl.st. O 1014 som pocul, ze k nam nie je schvalena, je to takisto asynchron ako Taurus, to by tam ÖBB davno nasadilo.
presne takto to Rakusania chceli - tahat IC dieslom cez Marchegg, preto im aj vo Viedni urobili trasu, ktora v poslednych rokoch nebola pre os vlaky pouzivana smerom na Westbf. To, ze to chodi cez Petrzalku, je dielo ZSSK. Rakusania v tomto ohlade s ekologiou problemy nemaju, staci sa pozriet na ER vlaky Wien - Znojmo, ktore idu na celom uzemi Rakuska pod drotmi s 2016, len medzi Retzom a Znojmom idu mimo drotov.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
ufo