A keď to už musí ísť pod drôtmi, tak cez žst. BA-Neustadt. V prvých návrhoch to tak bolo ale potom sa to vrátilo na hl. st. No inak ale preprah na hl. st. je relatívne bezproblémový, pretože ide o výmenu mašiny na opačných čelách a preprah v Petržlenke by sa dal odbúrať, keby sa tam nasadila 1014, ktorá k nám schválená je. Lenže súdruhovia psaováci to aj tak musia zdržať pol hodiny, bo pasová kontrola za jazdy, to sa nikdy nerobilo....
Nikdy som neporozumel, preco IC z Kosic do Viedne idu cez BA takym komplikovanym sposobom. Gorila vlak dotiahne na hl.st., z druhej strany prilezie laminatka, odtiahne ho na Petrzalku, tam sa zlozitym posumovanim pripoji rakuska masina a odide to cez Kittsee. Podla mna by bolo omnoho rychlejsie a komfortnejsie prepojit to na hl.st. na rakusky diesel a odtiahnut to do Viedne cez Marchegg. (na ekologiu kaslem, je to minimum vlakov.) Poda mi niekto vysvetlenie?
Upozorňujem, že na TV Prima práve začína film "Potkany - dostanú ťa", ide o zaujímavý a celkom kvalitný film, aj keď sa priamo netočí okolo MHD, ale o potkanoch. Vo filme však možno vidieť raritu - pražské metro vo Frankfurte, "Frankfurt" v Prahe, či českú RTO v nemeckom Frankfurte (v závere filmu)
Len pre informáciu keby sa to tu opakovalo viackrát, GVD - grafikon vlakovej dopravy, 48/49 - koncové čísla rokov, v ktorom platil tento grafikon.
Príklad: GVD 04/05 čo je momentálne platný grafikon.
Nova stanica by bola idealna v priestore Filialka, treba vytvorit hlavnu radialu Raca - Predmestie - Filialka - Petrzalka. Da sa sem zviest doprava od Trnavy, GAlanty, D.Stredy a pri trochu fantazie aj od Kutov. V meste by tak fungoval S-bahn s intervalom cca.10min. Sucasna hlavna stanica by fungovala pre tranzitnu dopravu a v priestore Predmestie - Vinohrady by sa dal urobit lepsi prestupny uzol.
Orient expres chodil cez uzemie CSR po trase () - Budapest - RAjka -Rusovce - Petrzalka - Raca(uvrat) - Hlavna stanica - Devinska Nova Ves - Marchegg - Wien -() Nebol to az taky romanticky vlak ako to prezentuju v romanoch, bol to suhrn lozkovych vozov s roznymi relaciami, niektore vozy boli do Belehradu, Istanbulu, Parizu a neviem kam este.
Vrtacik: a kde si, pekne prosim, prisiel k nazvu Depo III? To ako chronologicky od nazvov zastavok na Vychodnom? Sláva, sláva, márna sláva, diéťa mojo pätka! Lajdák, neučíš sa... :-);-):-D
Vševedko