Bratislava 12. januára (TASR) - V prvom ťahu hry LOTO dnes padol jackpot vo výške 64 696 874 korún. Šťastné čísla boli 7, 14, 29, 30, 33, 41 a dodatkové číslo 1.
No do pr.. keby som obetoval par drobnych na oblubene linky, .. skoda reci ?
Nástup do vlaku do Rakúska v Ligetfalu je riešený cez prvé nástupište, na ktoré je jediný povolený vstup cez priestor, v ktorom sa vykonáva pasová kontrola.
To nie je zase až také jednoznačné, že Rakúšania s tým nemajú problém, teraz to chcú zadrátovať 15kV až do Znojma, aby nemuseli kvôli kúsku Retz-Znojmo jazdiť už z Viedne s Herkulom.
1014 rozhodne nie je asynchrón a bola schválená ešte za ČSFR, tak predpokladám, že jej to ostalo. A keĎ sa robí púasová kontrola za jazdy medzi hl. st. a Petržlenkou, tak ako kontrolujú tých, čo v Engerau nastúpia? JA som teda ešte na hl. st. príprah Taurusa a laminy na hlavnej nevidel, vždy s tým prišla lamina sama. Aj keď tento rok som bol na stanici v čase viedenského IC len asi dvakrát.
pasova kontrola sa uz v tomto grafikone robi za jazdi medzi Hl.st. a Petrzalkou (aj slovenska aj rakuska). Preto je ten skrateny pobyt v Petrzalke a taha sa Taurus na hl.st. O 1014 som pocul, ze k nam nie je schvalena, je to takisto asynchron ako Taurus, to by tam ÖBB davno nasadilo.
presne takto to Rakusania chceli - tahat IC dieslom cez Marchegg, preto im aj vo Viedni urobili trasu, ktora v poslednych rokoch nebola pre os vlaky pouzivana smerom na Westbf. To, ze to chodi cez Petrzalku, je dielo ZSSK. Rakusania v tomto ohlade s ekologiou problemy nemaju, staci sa pozriet na ER vlaky Wien - Znojmo, ktore idu na celom uzemi Rakuska pod drotmi s 2016, len medzi Retzom a Znojmom idu mimo drotov.
A keď to už musí ísť pod drôtmi, tak cez žst. BA-Neustadt. V prvých návrhoch to tak bolo ale potom sa to vrátilo na hl. st. No inak ale preprah na hl. st. je relatívne bezproblémový, pretože ide o výmenu mašiny na opačných čelách a preprah v Petržlenke by sa dal odbúrať, keby sa tam nasadila 1014, ktorá k nám schválená je. Lenže súdruhovia psaováci to aj tak musia zdržať pol hodiny, bo pasová kontrola za jazdy, to sa nikdy nerobilo....
Nikdy som neporozumel, preco IC z Kosic do Viedne idu cez BA takym komplikovanym sposobom. Gorila vlak dotiahne na hl.st., z druhej strany prilezie laminatka, odtiahne ho na Petrzalku, tam sa zlozitym posumovanim pripoji rakuska masina a odide to cez Kittsee. Podla mna by bolo omnoho rychlejsie a komfortnejsie prepojit to na hl.st. na rakusky diesel a odtiahnut to do Viedne cez Marchegg. (na ekologiu kaslem, je to minimum vlakov.) Poda mi niekto vysvetlenie?
Upozorňujem, že na TV Prima práve začína film "Potkany - dostanú ťa", ide o zaujímavý a celkom kvalitný film, aj keď sa priamo netočí okolo MHD, ale o potkanoch. Vo filme však možno vidieť raritu - pražské metro vo Frankfurte, "Frankfurt" v Prahe, či českú RTO v nemeckom Frankfurte (v závere filmu)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Vrtacik
No do pr.. keby som obetoval par drobnych na oblubene linky, .. skoda reci ?