Museli by byt vybavene nasim VZ aj v pripade, ze by preprah na nasu elektromasinu prebehol v Devinskej Novej Vsi? Tam, jakozto do prechodovej pohranicnej stanice, snad mozu aj u nas nepapierovane cudzie lokomotivy, ci nie?
Nie. Prečo by som práve ja mal byť toho znalý. Ale viem, že keď firma Contep, čiste náhodou neajká dcéra Connexu robila audit v Perníkove, tak im vyšlo, že najefektívnejšie by bolo zrušiť mestský DP a odovzdať prevádzkovanie MHD Connexu. .
"Audit vykonali nezavisle spolocnosti, ktore uz riesili podobne ulohy v DP v Prahe, Ostrave a Brne. Boli to: CS Projekt Praha, Inventio Consulting Ostrava a DIC Bratislava. Definitivne vysledky auditu budu akcionarovi odovzdane do konca januara." - pan Vajda, www.bratislava.sk
Vsevedko, pripadne niekto iny znalejsi, poznas tieto spolocnosti co robili ten audit blizsie?
To by som netvrdil ze 1014 maju u nas papiere. Myslim ze podstatnym problemom bol to ze OBB by nevedeli zarucit, ze na IC-ecku z Viedne by bola 1014-ka, ktore su dost poruchove a casto su nahradzovane Taurusmi 1016/1116. Takze hrozilo ze by sa tu objavoval Taurus. Tiez by 1014 museli byt vybavene nasim VZ-kom a to by duplom zvysovalo pravdepodobnost,ze vybrane kusy by niekde zatuhli. Zatial sa teda taha studeny Taurus na hlavnu stanicu.
fobust
Vsevedko, pripadne niekto iny znalejsi, poznas tieto spolocnosti co robili ten audit blizsie?