Suhlasim, je to ovela lepsie riesenie, az na ten rakusky Diesel, lebo ak by dosla 2143, tak ta by sa dost trapila s celou supravou. Vsak ked som isiel do Wien v mimoriadnej suprave radenej ako 7 rakuskych Bpz (ci ake to su), tak nas museli tahat dve 2143, podotykam obe tahali.
Otazokca: Ten odklon na Westbhf. je dufam iba dnes, lebo o ziadnom neviem. Inac Zr 2556 stoji aj v Breitensee, takze mu to trva o dve minutky dlhsie. ?
High speed? Pod high speed si predstavujem Vmax > 200 km/h.
Takze prakticky:
BA hl.st. - Marchegg - Wien Suedbf.
66 km
jazdna doba (ER, zastavuje DNV, Marchegg, Schonfeld, Unter7brunnn, W-Eherzog-karl-Str., W-Simmering, W-Suedbf.)
1:09 h
BA hl.st. - BA Petrzalka - Wien Suedbf.
91 km
jazdna doba (IC, zastavuje BA-Petrzalka, Kittsee, W-Suedbf.)
1:10 h
pozn. - dnes sa jazdi namiesto na Suedbf. na Westbf, takze jazdna doba BA-W cez Kittsee je 1:34.
Takze zastavkovy vlak, ktory je ekvivalentom naseho Zr, to stihne rychlejsie cez Marchegg ako IC po tej "high speed" trati. Ved je to aj o 1/3 kratsie.
tak existuje ale este vela prikladov, kde jazdi diesel pod dratmi (Wiener Neustadt-Wien, Wien-Mistelbach, Wien-Gänserndorf, Wien-Bruck/Leitha...) Plany ÖBB su velmi odvazne, len keby ich uz zacali aj plnit. Staci pozriet, kolko rokov planuju elektrifikaciu Gänserndorf-Marchegg Gr.
Co sa tyka IC a pasovej kontroly- ti, co nastupuju v Engerau prejdu klasicky cez tamojsi Check-In. Pasovu kontrolu za jazdy mam overenu dokladne, oskusal som ju uz 7-krat.
Priprah chcipleho Taurusa a 240 alebo 263 je na 402/403 a 404/405. Na nocnom 407 nie je (a 400 zacina v Petrzalke), takze predpokladam, ze toto IC si videl 2-krat len s laminatkou.
O 1014 si nie som isty- prave citam, ze to ma 6-polove trojfazove asynchronne motory, drehstromantriebsystem-zwei netzseitige 4qS... nehadam sa, v elektrike sa nevyznam, ale doteraz som si myslel, ze je to asynchron. O povoleni viem akurat po Breclav, len dvakrat sa to dostalo pri skuskach do Brna, a keby sem naozaj mohli, preco by ich sem ÖBB nedali, ked uz mali snahy vozit IC cez Kittsee na hl.st. s 2016?
Bratislava 12. januára (TASR) - V prvom ťahu hry LOTO dnes padol jackpot vo výške 64 696 874 korún. Šťastné čísla boli 7, 14, 29, 30, 33, 41 a dodatkové číslo 1.
No do pr.. keby som obetoval par drobnych na oblubene linky, .. skoda reci ?
Nástup do vlaku do Rakúska v Ligetfalu je riešený cez prvé nástupište, na ktoré je jediný povolený vstup cez priestor, v ktorom sa vykonáva pasová kontrola.
To nie je zase až také jednoznačné, že Rakúšania s tým nemajú problém, teraz to chcú zadrátovať 15kV až do Znojma, aby nemuseli kvôli kúsku Retz-Znojmo jazdiť už z Viedne s Herkulom.
1014 rozhodne nie je asynchrón a bola schválená ešte za ČSFR, tak predpokladám, že jej to ostalo. A keĎ sa robí púasová kontrola za jazdy medzi hl. st. a Petržlenkou, tak ako kontrolujú tých, čo v Engerau nastúpia? JA som teda ešte na hl. st. príprah Taurusa a laminy na hlavnej nevidel, vždy s tým prišla lamina sama. Aj keď tento rok som bol na stanici v čase viedenského IC len asi dvakrát.
pasova kontrola sa uz v tomto grafikone robi za jazdi medzi Hl.st. a Petrzalkou (aj slovenska aj rakuska). Preto je ten skrateny pobyt v Petrzalke a taha sa Taurus na hl.st. O 1014 som pocul, ze k nam nie je schvalena, je to takisto asynchron ako Taurus, to by tam ÖBB davno nasadilo.
presne takto to Rakusania chceli - tahat IC dieslom cez Marchegg, preto im aj vo Viedni urobili trasu, ktora v poslednych rokoch nebola pre os vlaky pouzivana smerom na Westbf. To, ze to chodi cez Petrzalku, je dielo ZSSK. Rakusania v tomto ohlade s ekologiou problemy nemaju, staci sa pozriet na ER vlaky Wien - Znojmo, ktore idu na celom uzemi Rakuska pod drotmi s 2016, len medzi Retzom a Znojmom idu mimo drotov.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
fobust
Suhlasim, je to ovela lepsie riesenie, az na ten rakusky Diesel, lebo ak by dosla 2143, tak ta by sa dost trapila s celou supravou. Vsak ked som isiel do Wien v mimoriadnej suprave radenej ako 7 rakuskych Bpz (ci ake to su), tak nas museli tahat dve 2143, podotykam obe tahali.