Reakcia na: Vševedko #39683:
tak existuje ale este vela prikladov, kde jazdi diesel pod dratmi (Wiener Neustadt-Wien, Wien-Mistelbach, Wien-Gänserndorf, Wien-Bruck/Leitha...) Plany ÖBB su velmi odvazne, len keby ich uz zacali aj plnit. Staci pozriet, kolko rokov planuju elektrifikaciu Gänserndorf-Marchegg Gr.Co sa tyka IC a pasovej kontroly- ti, co nastupuju v Engerau prejdu klasicky cez tamojsi Check-In. Pasovu kontrolu za jazdy mam overenu dokladne, oskusal som ju uz 7-krat.
Priprah chcipleho Taurusa a 240 alebo 263 je na 402/403 a 404/405. Na nocnom 407 nie je (a 400 zacina v Petrzalke), takze predpokladam, ze toto IC si videl 2-krat len s laminatkou.
O 1014 si nie som isty- prave citam, ze to ma 6-polove trojfazove asynchronne motory, drehstromantriebsystem-zwei netzseitige 4qS... nehadam sa, v elektrike sa nevyznam, ale doteraz som si myslel, ze je to asynchron. O povoleni viem akurat po Breclav, len dvakrat sa to dostalo pri skuskach do Brna, a keby sem naozaj mohli, preco by ich sem ÖBB nedali, ked uz mali snahy vozit IC cez Kittsee na hl.st. s 2016?
SDF