Spectre: lisi sa tym, co tu mnohi kritizuju. Miesto panelovej konstrukcie, aj ked oproti 700 zosilnenej,
sa po 30 rokoch vracia Karosa k skeletovej. Je zosilnena (oproti 930), poriadne vykupana uz pred dalsou montazou... Info: Trucker 10/2001, 9/2001
Plus motor, sedadla, ... Kedze do mesta sa predavaju hlavne nizkopodlazne, tak neviem kolko zainvestuju do znizenia podlahy pri 951 a 961.
sa po 30 rokoch vracia Karosa k skeletovej. Je zosilnena (oproti 930), poriadne vykupana uz pred dalsou montazou... Info: Trucker 10/2001, 9/2001
Plus motor, sedadla, ... Kedze do mesta sa predavaju hlavne nizkopodlazne, tak neviem kolko zainvestuju do znizenia podlahy pri 951 a 961.
Kami
Martin: takmer niet co dodat. Co zmoze udrzba nazorne ukazuje BBDS. Na buchajuce a samootvaracie (Karosa), otvoreniavzdorne (Ikarus) dvere si pamatam len ako pozostatky komunizmu. Podobne je to s deravou podlahou. Kym dvere sa mozu pokazit, prepadavajuca podlaha, ci zlomene ramy (v spatnom zrkadle sa Ti kruti cely autobus) to je jedine vec udrzby. Nie je to peniazmi. Az kym BBDS nedostala v 1997 konecne investicne dotacie aj od statu, busy sa kadejako skladali, a shladuvali ojazdeniny po celej CSFR.
Nova generacia Karosy uz nastupuje. Uz jazdia primestske C954, mestske maju prist az buduci rok, aj ked neviem ci budu len odvodeninou terajsich 930/940, alebo nieco viac.
Ak sa podari, nejake info dam na svoju stranku v pondelok.