Reakcia na: Janči #37370:
A na margo toho tazko riesitelneho Safka-treba zrusit IAD na Sturovej (max.nechat pre otacanie busov na Safku) a na tej vtedy uz iba smer nabrezie-rad ceste zariadit maximalnu preferenciu elektriciek (to znaci automaticku zelenu) a bol by v tom cert,aby to nefungovalo! ? Dalej plati to iste (s vylucenou Sturovou uz krizujuca Grosslingova nebude problem) a chodci-ti sa nemaju co trepat na kolajnice,preboha!Snad nie su taki hlupi,aby sa vrhali pod elektricku!To iste uznas... ?
A itervaly tiez nemusia byt obrovsky problem,len netreba mat desat liniek na kazdy smer a vytvorit styri-pat vzajomne sa krizujucich z radial... ?
Treba si uvedomit,ze budeme mat skratka len to,na co mame,a pracovat s tym co najkvalitnejsie! ? ?
Janči
Ak sme hovorili o kapacitách ťažkého metra a rýchloeletričky, treba povedať, že snáď už vačšina z nás sa zhodla so mnou, že ťažké metro má prepravnú kapacitu za daný čas podstatne vyššiu. To znamená, že pri hodnote X cestujúcich za hodinu je u rýchloelektričky potreba viacej spojov. To však na prepočty kapacitnej potreby z Petržalky do mesta a spať nám ukáže velmy nízke čísla inervalov rýchloelektričky. Tým nechcem povedat, že metro by malo mať dáko extrémne dlhý interval, ale ak nám súprava metra odvezie 2,5 X viac cestujúcich ako rýchloelektrička, dá nám to ovela časovo reálnejšie intervali /i ked aj tie sú scifi oproti dnešným/ a o šialene krátkych nereálnych intervaloch rýchloelektričky a pomyslení ako by sa tvorili kolóny z nich v priľahlích uliciach Šafka, tak to nie................ ? ? ? /iba ak by mali rýchloelektričky chodit take plné ako busy v rannej špičke, do ktorých sa nedá ani dostat - myslím tým Petržalka -Centrum ? ? ? ?