Yale: asi nikto nechce celu Safkoelinu v intervale 1 min vyprazdnovat na Safku. Gro cestujucich by mali tvorit uzivatelia Tr3mpovej dogmy. V stave roku 2004 postaci interval 3-4 minuty a to mame na Safku uz teraz. Autobusy predsa nezrusime, len sa prerozdelia vykony.
yale
Pridám odhady podľa návrhu územného plánu.
Zaťaženie nosného systému - rýchlodráhy dosahuje v rannej špičkovej hodine r. 2020 maximálnu hodnotu:
• na trase B - 18 465 osôb/šp.hod., v medzistaničnom úseku Železničná zastávka (Petržalka centrum) - Pribinova (profil cez Dunaj),
• na trase A - 15 471 osôb/šp.hod., v medzistaničnom úseku Podhradie - Kamenné námestie.
Zaťaženie električkovej dopravy dosahuje v rannej špičkovej hodine r. 2020 maximálnu hodnotu:
• na radiále z Dúbravky - 11 300 osôb/šp. hod
• na radiále Račianska - 9 000 osôb/šp. hod