Reakcia na: si #37302:
Na trati samozrejme nie je problém. Na Šafku sa však budú zlievať dve najsilnejšie radiály plus ďalšia prípojná doprava. To znamená v špičkovej hodine na Šafko prídu tak dve 400-miestne súpravy za minútu, z ktorých značná časť cestujúcich bude vystupovať resp. prestupovať (teda pobyt v zastávke dlhší), a ktoré budú pokračovať ďaleko pomalšími trasami cez centrum. Pri 30-sekundovom zastavení už máš na námestí naraz štyri 42-metrové súpravy, plus ďalšie prípoje?
si
18465 osob/hod / 400 (kapacita normalnejsej elektricky) = 46.1625 vozidla/hod, t.j. jedno vozidlo za cca 1.3 minuty ( 1 min a 18 sekund) na dosiahnutie uvadzanej kapacity.
Pri pouziti segregovanej trate to nie je ziaden problem, obdobne intervaly su uz aj dnes na elektrickovych tratiach tam, kde sa stretava viacero radial...