Reakcia na: enge #36912:
Ale nie vždy na tom semafore stojí. Jednoducho zabočiť na otočku pre L83 by bolo zdržanie L198 o také najmenej 3 minúty a pochybujem, že by sa do nej ešte niekto ráno vopchal. Jedine, že by stála na Dolnozemskej, ale to by využívali akurát tak korčuliari a tí môžu nastúpiť pri EU. Vlastne aj ľudia z Osišťa môžu ísť s L84 k EU, takže načo zdržiavať 100 ľudí, kvôli piatim a robiť zbytočné zachádzky na expresnej linke, keď ich robiť nemusíme, lebo prípoj majú. To ako keby som ja chcel aby L94 robila zachádzku na Znievsku a točila by sa na točni pre 43S, lebo mne nejde nič zo Znievskej na Kollárko a musím prestupovať. Keby to mala tá L198 po ceste, ale takto zbytočne zachádzať... To si myslím, že je prepáč ale blbosť.
Ámos
Aj keď keď sa tak pozerám na tú schému, tak som našiel jeden veľký mínus toho návrhu. Dúbravčania, Račania a Ružinovčania by nás zabili, že sa nedostanú priamo na Obchodnú (tým na Hodžko) a na Kapucínsku (tým na Zochovu). Ja viem, že prestup by mali do 2minút v špičke, ale vysvetlite to im. A páni starostovia a poslanci chcú byť predsa znovu v úrade...
No možno by to však ľudia pochopili. ?
S čím nesúhlasím je most. Ako aj to čo máme teraz hovorili, že bude maxi na 10 - 15 rokov. stojí to už takmer 60 rokov.
Most Košická je postavený na 100 rokov. Preto ho nemalo zmysel stavať, veď čo je to 100 rokov v živote mesta. Som si istý, že keď most zrekonštrujú, tak vydrží viac ako 15 rokov. Určite do tých 40.
Prosím vysvetli, čo si myslel vetou: "vozidlá umožňujúce rýchly nástup v úrovni podlahy (alebo aspoň s nízkou podlahou)" Myslel si na ULF? Trochu drahý špás, hlavne keď jednu elinu preplatím o 15miliónov a za 30 miliónov môžem po celom meste zvýšiť obrubníky na zastávkach na 350mm od t. kolajnice a vybudovať k nim bezbariérové prístupy.