DP: O elektronických tabuliach na Karosách by som pomlčal. Bol to práve Tam-Bus, ktorý mal ako prvý v Bratislave v roku 1992 elektronickú tabuľu. Vybavené nimi boli aj ďalšie dlhé TAMy, ale všetky tieto izraelské transparenty sa pokazili. Krátke TAM 232 A 116 majú panely BUSE a tie až na jeden všetky spoľahlivo fungujú. Sú väčšie a číslo linky je lepšie viditeľné ako na Karose a Ikaruse. Rovnako to boli práve Tam-Busy, ktoré prvé mali oddelenú kabínu vodiča s vlastnými dverami. Aj tak si myslím, že porovnávať celkovú kvalitu Tam-Busov 260/272/232 a Karosy B9xx je scestné, pretože zatiaľ čo jedny autobusy sú zo začiatku 90-tych rokov, druhé sú z konca. To potom môžeme porovnávať Karosu B7xx a ŠM 11. Za zmienku ešte stojí, že už teraz musia byť modernizované Karosy z rokov 1991 a 1992, TAMy v pohode jazdia ďalej.
DP
Provoz linek ve dnech 24.12.2000 - 25.12.2000:
METRO:do 19.00hod. provoz podle sobotnich jizdnich radu.Od 19.00hod. do ukonceni provozu(00.05 hod.), je na vsech linkach imterval 20 min.
TRAMVAJE:denni provoz podle sobotnich jizdnich radu.Potom je denni provoz omezovan a ukoncen mezi 18.30-19.00hod.Nocni provoz v intervalu 40 min, je zahajen v 19.00, tak aby byla zajistena navaznost na prestupnich bodech, a je ukoncen cca.7.00hod.dne 25.12.2000
AUTOBUSY:denni provoz podle sobotnich jizdnich radu je ukoncen mezi 18.00 - 19.00 hod.Spoje s odjezdy zkonecnych zastavek(vcetne) jedou dle platnych jizdnich radu.Nocni provoz v intervalu 40 min.je na linkach 501,502,503,506,507,508,509,510,512.A v intervalu 20min. na linkach 504,505,511.Spoje navazuji na nocni tramvaje a metro.Krome nocnich linak jsou v provuzu jeste tyto linky v intervalu 40 min. 114,131,177,224,230,241,244,259,267,307,318,krete ukonci svuj provoz v 1.30hod.
LANOVA DRAHA na PETRIN:konci provoz v 17.00hod.
Dne 25.15.2000:provoz na vsech linkach podle nedelnich jizdnich radu.