Reakcia na: S499.1023 #33184:
Takze tvoj email ktory kliknem je zrazu v orangemaili , a po kliknuti tvojho subori mi Nod 32 zaregystruje vyrus AB cerv a okamzite ho maze. To na podivanou a co tie uchylne deticky. Viez ze kto to velmi kricí sa to... radsej pomlcim. Nepatrim medzi urazajucich cudakov. Na rozdiel od teba som veriaci tak vstci sme si Bohu rovny, bez slovnych napadnutí. Tak sa pozri na svoje nedostatky homosapiens.
yale
Priklad je zas ten moj oblubeny Amsterdam - kde existuje defacto iba jedna podzemna trasa metra, linky su cislovane a rozne sa oddeluju a spajaju, v mnohych usekoch idu tri trasy (treba si davat pri nastupe pozor na cislo linky)... zatial sa im vraj nezrazili
toto je dobra stranka:
http://www.urbanrail.net/eu/ams/amsterdm.htm
Napriek tomu, nepredpokladam, ze by bolo rozumne pustat vozidla nosneho systemu prilis daleko do regionu - predsa len pojde o vozidla prisposobene podmienkam prevadzky v podzemi s vyssimi narokmi na kvalitu, teda asi nema zmysel drat ich na otvorenej trati niekde v krajine, skor niekde urobit prestup v ramci spolocnej stanice na regionalnu dopravu. Po rekonstrukcii by Hlavna stanica, Filialka, pripadne Petrzalka-zastavka mohli byt takymito prestupovymi bodmi. Prestup by mohol byt v najlepsom pripade dokovanim k spolocnemu nastupistu, ak sa priestorovo neda, potom aspon v blizkosti (vyskovo oddelene nastupistia, prechod eskalatormi).