Bavíme sa tu o problémov elektrickových kolaji. Budú tu do vtedy pokial sa nechytne rozum do hrsti a neprída sa o jednu kolaj najviac, teda normálnu sirokorozchodnú. Vznikne tým mense tenie pri otácaní a bude mozne jazdit aj rychlejsie uz pri väcsom naklonení elektricky, pretoze vykolajitelnost sa aj tym sklonom a sirkou kolaji znizi. Jednoznacne musim pochvalit BA soferov, ze to este zvladaju s tymi opravovanými masinkami, len do kedy?...
rig
Ze je cielova malym a nasledujuca velkym, to som pochopil asi po 2 zastavkach, ako som to sledoval, a vobec mi to neprekaza (nasledujuca je pre mna aj tak podstatnejsia ako konecna). A v centrovani nejaky prakticky vyznam nevidim, je to len o kusok estetickejsie. Ale je tolko veci, ktore by mohli byt ovela estetickejsie, ze centrovanie na paneloch je fakt na chvoste dolezitosti.
Co mi prekaza je skor to, ze cely cas pocas jazdy je vidiet iba nasledujucu zastavku, pasmo a cas ukazuje iba kratko po odchode zo zastavky. Uvital by som, keby sa to striedalo pocas celej jazdy. A hlavne by som uvital, keby boli panely vo vsetkych vozidlach.
Tolko nazor bezneho uzivatela bratislavkej MHD.